زمان دقیق پخش فصل دوم سریال جزیره کاری از سیروس مقدم

سریال جزیره برای سیروس مقدم که در تلویزیون کارنامه ای درخشان دارد، تجربه ای موفق در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. سریالی عاشقانه و پر ماجرا که توانست توجه مخاطبان را جلب کند. سوالی که پیش می آید این است؛ آیا این مجموعه فصل دوم هم دارد؟

سریال جزیره فصل دوم
سریال جزیره فصل دوم

جزیره؛ سریالی جذاب

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی منوچهر محمدی و امیر حسین حیدری هم از نظر کارگردانی، هم بازی بازیگران و هم داستان توانست موفق کند. صحرا و ارشد دو شخصیت اصلی این مجموعه در فصل اول تواسنتند بینندگان را با خود همراه کنند و این سریال در مجموع در ۱۳ قسمت تولید شد.

محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، امیر کاظمی، السا فیروز‌‌‌آذر، زهیر یاری، شهروز دل‌افکار، پاوان افسراکبر زنجان‌پور، بیتا فرهی، عزت‌الله رمضانی‌فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، شادی مختاری و امیر مقاره در نقش ارشد شاهنگ بازیگران جزیره هستند.

احتمال ساخت فصل دوم جزیره

با توجه به استقبال بینندگان از فصل اول جزیره برخی خبرها حاکی از آن است که عوامل آن تصمیم گرفته اند فصل دوم این مجموعه را نیز بسازند البته هنوز زمان کار و پخش فصل دوم اعلام نشده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا