زمان دقیق پخش فصل دوم سریال میانبر

در این مطلب از سایت جدولیاب، توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش فصل دوم سریال میانبر به کارگردانی یزدان فتوحی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. یزدان فتوحی ، کارگردان سریال میانبر درباره زمان دقیق پخش فصل دوم میانبر گفت:

فصل دوم سریال میانبر

مدتی است که تصویربرداری فصل دو سریال میانبر به پایان رسیده است و سریال در ۶۴ قسمت تمام شد.

یزدان فتوحی با اشاره به بازخوردهای مخاطبان نیز بیان داشت:

با اینکه سریال ما از شبکه پنج صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد و باکس سریال سازی این شبکه به تازگی راه افتاده است و بیننده های کمی دارد، اما باز از میزان مخاطبانمان راضی بودیم و بازخوردهای خوبی در این مدت گرفتیم. نوع کمدی، استفاده از اتفاق ها و سوژه های به روز و همه تجربه هایی که از قدیم داشتم در میانبر کمکمان کرد تا بتوانیم جذابیتی را در قصه این سریال ایجاد کنیم. از طرفی اینکه سوژه هایمان به روز بود و قرنطینه خانگی مردم باعث شد تا فرصت بیشتری برای تماشای تلویزیون داشته باشند.

غلامرضا نیکخواه ، محمود جعفری ، کمند امیر سلیمانی ، شهین تسلیمی ، سیاوش چراغی پور ، آرش نوذری ، مهران رجبى ، اشکان اشتیاق ، امیر نوری ، بهراد خرازی ، مرضیه صدرایی ، حمید نیک نبرد ، سالار کریمخانی ، فاطمه مرتاضی، جابر وثوق ، وحید اسمى خانى ، وحید چنانی ، مرتضی علی آبادی ، حنانه احدی ، ترگل جعفری ، ریحانه سرلک ، شاهکار صالحیان از بازیگران این سریال هستند.

طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا ، پیمان جزینی ، شاهرخ باقری نژاد ، داریوش رعیت ، داود روستا و سیاوش چراغی نیا تیم نویسندگان میانبر هستند که به سرپرستی یزدان فتوحی هدایت می ‌شود. این سریال تلویزیونی به مشکلات و معضلات یک ساختمان و هیئت مدیره آن می پردازد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا