زمان دقیق پخش فصل پنجم دورهمی + تغییرات جدید

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش فصل پنجم دورهمی به کارگردانی مهران مدیری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. اولین قسمت از فصل پنجم برنامه دورهمی با تغییراتی گسترده به تهیه کنندگی، کارگردانی و اجرای مهران مدیری نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن خواهد رفت!

شنیده‌ها حاکی از آن است که مهران مدیری این روز‌ها در تدارک ساخت فصل دوم سریال هیولا است و در کنار آن قصد دارد فصل پنجم دورهمی را برای مخاطبان بسازد. حالا باید ببینیم که این کارگردان و مجری پرطرفدار رسانه ملی فصل پنجم را برای نوروز می رساند یا خیر؟

رسانه ملی در طول یکسال گذشته و شیوع کرونا تلاش کرد با محدودیت‌های جدید به وجود آمده مبارزه کند و بهترین برنامه‌ها را تقدیم مردم ایران و تمام فارسی زبانان دنیا کند.

یکی از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون “دورهمی” بود؛ برنامه‌ای که با اجرای مهران مدیری آخر هفته‌ها از شبکه نسیم روی آنتن تلویزیون می‌رود. با وجود اینکه یکی از اِلمان‌های “دورهمی” حضور مردم در برنامه بود، با شیوع ویروس کرونا ابتدا این برنامه بدون حضور تماشاگران و سپس با رعایت فاصله اجتماعی ضبط شد و پخش آن ادامه پیدا کرد. ضمن اینکه ویروس کرونا نیز به یکی از سوژه‌های طنز “دورهمی” تبدیل شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا