زمان دقیق پخش و تکرار برنامه خنداننده شو ۳ از شبکه نسیم + تغییرات جدید

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش و تکرار برنامه خنداننده شو ۳ از شبکه نسیم و همچنین تغییرات جدید آن و توضیحات رامبد جوان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه خنداننده شو ، بخشی جانبی در مجموعه خندوانه بود که به معرفی استندآپ کمدین ‌های جوان و با استعداد ایرانی می ‌پرداخت. این مسابقه برای انتخاب بهترین خنداننده از میان مردم برگزار میشد و تفاوت آن با مسابقه خنداننده برتر ، که در فصل دو اجرا شد، این بود که شرکت ‌کنندگان خنداننده برتر از میان هنرپیشگان مشهور سینما و تلویزیون بودند، ولی خنداننده شو، شرکت ‌کنندگان خود را از میان مردم عادی انتخاب می ‌کرد.

زمان پخش برنامه خنداننده شو ۳

چندی پیش خبری مبنی بر پخش برنامه خنداننده شو ۳ در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شد! اما رامبد جوان به تازگی با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود، توضیحاتی درباره برنامه خنداننده شو ۳ ارائه کرد! وی در این پست، چنین نوشت:

با عذرخواهی از همه ‌ی عزیزانی که در استندآپ ‌شو با ما همراه بودن، داورهای محترم سرکار خانم ویشکا آسایش و سروش صحت عزیز، همه همکاران و عوامل پشت صحنه، تمام شرکت ‌کننده‌ های محترم و دوستانی که برای شرکت در مسابقه ویدیو ارسال کرده بودن، اسپانسرهای محترم و تماشاچیانی که منتظر پخش برنامه بودن، مسابقه ‌ی اینترنتی استندآپ شو تعطیل شد و احتمالا به خندوانه که حدودای آبان ماه پخش خواهد شد منتقل می‌ شه. با نام خنداننده شوی ۳ و البته بزرگ تر و خفن ‌تر و با فرصت بیشتر برای کمدین ‌های جوان.

به احتمال زیاد به تعداد پذیرفته‌ شدگان هم اضافه خواهد شد. چه جوریش رو بعدا می ‌گم.

لازم به بیان است خنداننده شو در سری اول و دوم خود توانست استعدادهای زیادی را در این حوزه به مردم معرفی کند. استعدادهایی که پیش از دیده شدن در قاب سیما، گمنام بودند یا در صفحه‌های شخصی خود در فضای مجازی با مخاطبان محدودتری به فعالیت می‌پرداختند. بسیاری از این افراد پس از حضور در این برنامه به موفقیت‌های تازه‌ای دست یافتند. برای مثال مجید افشاری نفر دوم سری نخست خنداننده ‌شو این روزها به عنوان مجری در برخی برنامه‌ های تلویزیون حضور دارد، علی صبوری، نفر اول فصل دوم این روزها هم به عنوان استندآپ کمدین و هم بازیگر فعال است و به تازگی سریال آخر خط با بازی او از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. تعدادی از آنان هم که در این برنامه نتوانستند به مراحل بالاتر برسند، همچان رشته مورد علاقه خود را ادامه می ‌دهند و توانسته ‌اند با تغییراتی در جنس کمدی ‌شان مخاطبانی را در فضای مجازی و… برای خود به دست آورند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا