زمان دقیق پخش و تکرار برنامه ورزش و مردم شبکه یک + بیوگرافی مجری

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش و تکرار برنامه ورزش و مردم شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین بیوگرافی مجری آن خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه ورزش و مردم ، یکی از قدیمی ‌ترین برنامه‌ های هفتگی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که هم ‌اکنون به تهیه ‌کنندگی و مجریگری پیمان یوسفی پخش می ‌شود.

زمان پخش برنامه ورزش و مردم

ورزش و مردم یک برنامه تولیدی است که به صورت زنده به روی آنتن می ‌رود و سعی می‌ کند به ورزش‌ های گوناگون بپردازد. در این میان ورزش ‌هایی مانند فوتبال، کشتی، بسکتبال و والیبال به علت گرایش مردم به آن ‌ها جایگاه ویژه‌ ای دارند. در این برنامه قسمت ‌های گوناگونی مانند گفت و گو با میهمانان، گزارش و پخش بازی‌ های انجام شده وجود دارد. در برنامه سعی می ‌شود افراد در فضایی دوستانه با هم به بحث بپردازند و انتقاد کنند و از جنجال پرهیز می‌ شود!

برنامه ورزش و مردم سال‌ ها با تهیه ‌کنندگی و اجرای بهرام شفیع پخش می ‌شد.

ورزش و مردم هر هفته جمعه ‌‌‌‌ها حوالی ساعت ۱۱:۴۵ به طور زنده روی آنتن شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می رود.

پیمان یوسفی مجری برنامه ورزش و مردم کیست؟

پیمان یوسفی ، گزارشگر فوتبال، مجری تلویزیون و همچنین تهیه ‌کننده متولد ۱۳۴۸ شمسی در شهر تهران می باشد. بد نیست بدانید او اصالتا از طرف پدری اهل شهر خوی در استان آذربایجان غربی است. او در حال حاضر متاهل و دارای یک فرزند پسر می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد زیست ‌شناسی است.

به گفته پیمان یوسفی ، او از دوران کودکی مجله‌ های ورزشی نظیر دنیای ورزش و کیهان ورزشی را دنبال می‌ کرد!

پیمان یوسفی در سال ۱۳۷۷ شمسی وارد سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران شد و یک سال بعد اولین گزارش خود را در جام جهانی جوانان در سال ۱۹۹۹ میلادی بین آرژانتین و کلمبیا را گزارش کرد. وی در آن روز شدیدا سرما خورده بود!

پیمان یوسفی در سال ۱۳۹۶ شمسی هنگام گزارش بازی ایران و سوریه با دیدن تصاویر حضور زنان سوری در ورزشگاه آزادی ، حرف از حضور زنان در ورزشگاه را به میان آورد! او ابراز امیدواری کرد تا در آینده اقداماتی شود تا شرایط حضور بانوان در ورزشگاه ‌ها در ایران فراهم شود، همین اظهار نظر باعث شد به یکباره مدتی از مجریگری و گزارشگری کنار گذاشته شود و به دلیل اینکه وی در برنامه فوتبال برتر در آن زمان حضور مستمر داشت، جای خالی او به شدت قابل حس بود تا این غیبت مورد توجه مردم قرار گرفت!

سید مرتضی میرباقری، معاون سیمای رئیس سازمان صدا و سیمای ایران درباره ی شایعه ممنوع ‌الکاری پیمان یوسفی با توجه به اظهار نظر وی نسبت به حضور زنان در ورزشگاه‌ ها بیان داشت: ” پیمان یوسفی ممنوع ‌التصویر نشده‌است! با این حال ما به دوستان مجری خود توصیه کرده ‌ایم که بر اساس مصالح ملی و شبکه و برنامه ای که در آن کار می ‌کنند، مطالب شان را بیان کنند. وقتی ما به کسی تریبون می ‌دهیم، آن شخص ماموریت معینی دارد و اگر بخواهد بدون کار کارشناسی نکته ای را بیان کند در نظر نمی ‌گیرند که این حرف چه ابعادی را دربردارد و چه هزینه ای را برای شبکه و برنامه ایجاد می‌ کند. اگر قرار باشد افراد درباره ی همه چیز اظهارنظر کنند، کاری غیرحرفه ای است.

پیمان یوسفی کار غیرحرفه ای انجام داد اما اینگونه نبود که ممنوع ‌التصویر شده باشد. “

اما غیبت او تا چند وقت از گزارش بازی ‌ها و اجرای برنامه‌ های فوتبالی، این شایعه را قوت بخشید!

پیمان یوسفی چندی بعد با گزارش دیدار انگلیس – اسلوونی به تلویزیون بازگشت ولی تنها به عنوان گزارشگر دیده می شد و حضور تصویری به عنوان مجری برنامه دیگر به او داده نشد. وی سرانجام پس از مدتی تقریبا کوتاه دوری از دوربین ، مجددا اجرای یک برنامه فوتبال را بر عهده گرفت. برنامه ورزش و مردم که سال ها با تهیه‌ کنندگی و اجرای بهرام شفیع،  هر هفته جمعه ها از شبکه یک سیما پخش می شد، پس از فوت بهرام شفیع به پیمان یوسفی سپرده شد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا