زمان دقیق پخش و تکرار سریال سریال پایتخت ۶ از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم سریال پایتخت ۶ را روانه آنتن می کند. این اتفاق در حالی رخ می دهد که پیش از این فصل های اول و تا پنجم این سریال به صورت پشت سر هم پخش شده اما فصل ششم باقی مانده بود. ساعت پخش و تکرار و تعداد قسمت های این مجموعه را در ادامه بخوانید.

سریال پایتخت 6

در سریال پایتخت ۶ چه اتفاقی می افتد

نیاز به گفتن نیست که در پایتخت ۶ چه وقایعی رخ می دهد اما یادآوری می کنیم در این فصل بهبود فریبا زنده می شود. او در این سال ها در آفریقا اسیر دزدان بوده و حالا که برگشته مشخص شده به یک بیماری مبتلا است؛ دست بی قرار. این بیماری بهبود دردسرهایی را برای خود و خانواده اش به وجود می آورد.

از سوی دیگر ارسطو عامل از زندان آزاد می شود و دوباره با نقی آشتی می کند اما این بار در دام یک قاچاقچی مواد مخدر می افتد و با وسوسه او مواد در ماشین پسرخاله اش جاسازی می کند.

نقی هم که مجلسی شده یعنی راننده یک نماینده مجلس شده و حسابی خودش را می گیرد اما در نهایت از این کار اخراج می شود آن هم به خاطر جاسازی مواد مخدر. در نهایت نقی سراغ کار پرورش ماهی قرمز می رود.

از سویی بهتاش دروازه بان تیم نساجی شده و از این طریق به تیمی یونانی منتقل می شود و وضع زندگی خودش را زیر و رو می کند اما یک مصدومیت باعث اخراج او از تیم می شود.

سریال پایتخت 6

سریال پایتخت ۶ چند قسمت است

فصل ششم از سریال پایتخت در حالی ساخته شد که نویسنده اصلی اش یعنی مرحوم خشایار الوند را از دست داده بود. جایگزین شدن نویسنده باعث شد خیلی ها به داستان این فصل انتقاد کنند اما به هر حال پایتخت همیشه پایتخت است و طرفداران خودش را دارد.

این مجموعه در ۱۷ قسمت ساخته شده است البته در پخش اصلی تا قسمت ۱۵ روی آنتن رفت و دو قسمت پایانی با تاخیر زیاد به نمایش درآمد. دلیل آن هم کاملا واضح است؛ کرونا.

ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال پایتخت ۶ از سوم مرداد هر شب ساعت ۲۱ از شبکه آی فیلم پخش می شود و شما می توانید تکرار آن را در ساعت های ۵ بامداد و یک ظهر تماشا کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا