زمان دقیق پخش و تکرار کلاه قرمزی از شبکه ۲

خواست بسیاری از بینندگان تلویزیون ساخت کلاه قرمزی ۹۹ و سری جدید این مجموعه پرطرفدار است. گفته می شود درخواست های زیادی برای ساخت این مجموعه محبوب عروسکی برای نوروز ۹۹ به سیما داده شده اما متاسفانه برای نوروز ۹۹ سری جدید این برنامه یاخته نشد و هر روز گلچین این برنامه در حال پخش از شبکه دو سیماست.

کلاه‌قرمزی که مدتی قبل از مجموعه «کلاه قرمزی و جغجغه و فرفره» در مجموعه صندوق پست حضور کوتاهی به عنوان عروسک میهمان داشت، با تغییراتی ظاهری به عنوان شخصیت اصلی مجموعه «کلاه قرمزی و جغجغه و فرفره» در این برنامه حاضر شد. مجموعه کلاه قرمزی در سال ۱۳۷۲ به طور رسمی و بعد از مجموعه صندوق پست در تلویزیون پخش شد. این مجموعه در آغاز یک عروسک به عنوان شخصیت اصلی داشت که همان کلاه قرمزی بود.

بعد از این مجموعه، فیلم سینمایی کلاه‌قرمزی و پسرخاله ساخته شد که تنها شخصیت های عروسکی اش همین دو عروسک بودند و بعد به تدریج در مجموعه های بعدی عروسک های جدید به این گروه اضافه شدند. شخصیت های سروناز، پسرعمه زا، گیگیلی، فامیل دور، ببعی، جیگر، آقای همسایه به شخصیت های اصلی مجموعه های کلاه‌قرمزی در تلویزیون و فیلم های سینمایی اش تبدیل شدند.

کلاه قرمزی

زمان پخش و تکرار

گلچین این برنامه محبوب و پرطرفدار تلویزیون هر روز ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه ۲ پخش می شود. این برنامه تکرار ندارد.

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا