زمان پخش سریال حلقه سبز به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره زمان پخش سریال حلقه سبز به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا همراه با خلاصه داستان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مجموعه تلویزیونی حلقه سبز به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی ‌کیا از شنبه ۱۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی از شبکه چهار صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

زمان پخش سریال حلقه سبز

حلقه سبز ، دومین مجموعه تلویزیونی ابراهیم حاتمی‌ کیا است که در سال ۱۳۸۶ شمسی از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. این سریال داستان سفری جالب به اعماق معنا و مفهوم واقعی حیات است.

داستان سریال حلقه سبز درباره جوانی است معلول به نام حسن می باشد که دچار مرگ مغزی شده است و پزشکان درصدد انتقال قلب او به یک گیرنده قلب بر می ‌آیند. روح حسن مخالف این کار است؛ زیرا می ‌داند در این صورت باید به عالم دیگری هجرت کند. یک دانشجوی پزشکی به نام گلبهار قادر به ارتباط با روح حسن است. او در قبال درخواست حسن برای انتخاب گیرنده قلب خود، به حسن کمک می کند و…

در سریال حلقه سبز ، حمید فرخ ‌نژاد نقش حسن را ایفا کرده است و سیما تیرانداز نقش گلبهار و از دیگر بازیگران این مجموعه می ‌توان به محمد حاتمی ، حمیرا ریاضی ، آتش تقی ‌پور، محمدعلی ساربان ، حسین افشار ، مارال فرجاد ، فرحناز منافی ‌ظاهر ، لعیا باستانی ، نعیمه نظام دوست ، ناهید مسلمی ، افسانه ناصری ، ویدا شهشهانی ، طوفان مهردادیان ، نسیم ادبی و بهرام علیان اشاره کرد.

سریال حلقه سبز به همت واحد تامین برنامه شبکه چهار صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، هر شب ساعت ۲۴ پخش و ساعت ۱۸ بازپخش می‌ شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا