زمان پخش سریال سیاوش در شبکه نمایش خانگى + اسامی بازیگران و خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان پخش سریال سیاوش در شبکه نمایش خانگى و همچنین اسامی بازیگران و خلاصه داستان این سریال شبکه نمایش خانگى خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پخش سریال ویژه شبکه نمایش خانگى سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده و به تهیه کنندگى مهدی یاری برای ۱۰ بهمن ‌ماه سال ۱۳۹۹ شمسی برنامه ‌ریزی شده است.

سریال سیاوش اثر سروش محمدزاده، سال ۱۳۹۸ شمسی و در سکوت خبری جلوی دوربین رفت! ابتدا قرار بود نیما اقلیما کارگردانی این مجموعه را برعهده داشته باشد، اما سروش محمدزاده جایگزین او شد (لازم به بیان است که فاز نخست فیلمبرداری این سریال در زمستان ۱۳۹۸ شمسی و تا پیش از شیوع ویروس کرونا به وسیله نیما اقلیما کارگردانی شده بود و در فاز دوم که از خرداد امسال و پس از رفع نسبی محدودیت های کرونایی کلید خورده بود، به وسیله سروش محمدزاده ساخته شده است).

زمانی که خبر ساخت این سریال منتشر شد، اخبار غیررسمی حاکی از این بود که سیاوش ، اسپین‌آف مجموعه ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان است. تا به حال جزئیات چندانی درباره قصه این مجموعه منتشر نشده است، اما همان طور که از تیزر سریال پیدا است، داستان آن در جنوب شهر روایت می ‌شود و شخصیت‌ های متعددی دارد.

سیاوش از جمله محصولات کمپانی سرو رسانه پارسیان می باشد که در سبک سریال های پیشین این شرکت مانند گلشیفته ، ممنوعه و کرگدن می باشد. این مجموعه قرار است تنها از پلتفرم نماوا منتشر شود.

اسامی بازیگران سریال سیاوش

سریال سیاوش مجموعه پربازیگری است و بازیگران مختلفی در آن ایفای نقش کرده ‌اند. میلاد کی ‌مرام یکی از نقش‌ های اصلی آن را بازی کرده است و در نقش سیاوش ظاهر شده است. او پیش از این با سریال ممنوعه در نمایش خانگی دیده شده بود و اکنون در دومین تجربه حضور در این مدیوم، با سیاوش در راه است. او که در سریال امیر پورکیان نقش یک بوکسور را بازی کرده بود، در این مجموعه نیز نقش خود را ادامه داده است.

رضا کیانیان ، مجید صالحی ، خسرو شهراز ، سوگل خلیق ، گیتی قاسمی و ترلان پروانه از دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور داشته ‌اند. نکته جالب درباره بازیگران این سریال، حضور مجید صالحی در یک اثر غیرکمدی و نقشی کاملا جدی است! این بازیگر بیشتر به عنوان بازیگر کمدی شناخته می ‌شود و آخرین تجربه او در نمایش خانگی هم کارگردانی سریال سال‌ های دور از خانه» بود؛ اما مجید صالحی که گریم متفاوتی هم در مجموعه سیاوش داشته است، نقش یک لات را در این سریال بازی کرده است.

سیاوش سریالی ملودرام با رگه ‌های تند نقد اجتماعی است که با لوکیشن ‌هایی در کف جنوب شهر تهران تولید شده است و به ‌سبک بلاک ‌باسترهای هالیوودی مونتاژ شده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا