زمان پخش سریال نمایش خانگی خاتون + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان پخش سریال نمایش خانگی خاتون و همچنین خلاصه داستان و اسامی بازیگران این سریال نمایش خانگی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال نمایش خانگی خاتون به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی تینا پاکروان با بازی مهران مدیری، نگار جواهریان و اشکان خطیبی دوشنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۰ اولین قسمت آن به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا آغاز می شود.

همچنین شبنم مقدمی در خاتون، اولین سریال تینا پاکروان با بازی در نقش فخر النسا به ایفای نقش می پردازد! فخر النسا ، زنی قدیمی و قجری است که با ناصرخان ملک لاهیجی ازدواج کرده است و از تهران به شمال آمده است. فخرالنسا مادر شیرزاد ملک و مادرشوهر خاتون قصه است.

مهران مدیری نیز در خاتون در نقش جهانگیر روزبه به ایفای نقش می‌ پردازد. جهانگیر روزبه ، دایی جون انگلیسی خاتون قصه است! خاتون ، روایت داستانی-تاریخی از خانواده‌ ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده است و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌ شود. تاریخ ایران با همه فراز و فرود خود در زندگی تک‌ تک ما جریان دارد. جهانگیر روزبه مردی زیرک، پرنفوذ، طناز و فرصت‌ طلب که انگلوفیل است و گمان دارد دنیا بر کاکل انگلیسی‌ ها می‌ چرخد.

همچنین میرسعید مولویان در خاتون در نقش رضا فخار به ایفای نقش می‌ پردازد. رضا فخار مردی میهن پرست است که اشغال ایران توسط متفقین را تاب نمی آورد و برای آزادی مردم و سرزمین خود می جنگد. میرسعید مولویان پیشتر با اولین حضور خود در سینما با بازی در فیلم تومان، توانست نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شود.

ستاره پسیانی در خاتون در نقش پروین به ایفای نقش می‌ پردازد. پروین معلم مدرسه و دختری مبارز است که برای خاک این سرزمین و مردم آن می‌ جنگد. پروین، تنها دوست خاتون قصه‌ است!

همچنین فرخ نعمتی در خاتون در نقش سرتیپ آریا به ایفای نقش می‌ پردازد. خاتون روایت داستانی-تاریخی خانواده‌ ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده است و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌ شود.

بهناز جعفری در خاتون، در نقش رعنا به ایفای نقش می‌ پردازد. رعنا ، همسر دوم ناصرخان ملک لاهیجی، زنی روستایی، ساده و مهربان است. رعنا، هووی فخرالنسا قصه‌ ی ما است.

رضا بهبودی در خاتون، در نقش دکتر بوکوفسکی به ایفای نقش می‌ پردازد. دکتر بوکوفسکی ، پزشکی لهستانی است که در بندر پهلوی مشغول ساخت بیمارستان است. سرنوشت او در این سرزمین به گونه ای دیگر رقم می خورد…

تینا پاکروان ، کارگردان، تهیه‌ کننده و بازیگر سینما فعالیت سینمایی خود را از کار در مجله سینمایی گزارش فیلم در سال ۱۳۷۴ شمسی آغاز کرد و در ادامه، با مجلاتی مانند ابرار سینمایی و صدا، دوربین، حرکت و هفته ‌نامه فکور همکاری داشته ‌است.

تینا پاکروان در ۱۸ سالگی در فیلم ” یاس ‌های وحشی ” به کارگردانی محسن محسنی‌ نسب به‌ عنوان منشی صحنه فعالیت داشته است. در فیلم ” سگ ‌کشی ” به کارگردانی بهرام بیضایی دستیار کارگردان بوده است و در ادامه، در مجموعه تلویزیونی ” تعطیلات نوروزی ” شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، برنامه ‌ریز و جانشین مدیر تولید و در مجموعه تلویزیونی ” راز سکوت ” برنامه ‌ریز و جانشین مدیر تولید بوده ‌است.

آخرین اثری که تینا پاکروان ، نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را برعهده داشته است، فیلم سینمایی ” لس ‌آنجلس تهران ” است.

سریال نمایش خانگی خاتون پیش‌ تولید مفصلی داشته است و قرار است داستان آن روایت اتفاقات دهه سی و چهل شمسی باشد. سریال خاتون بازیگران مطرح دیگری هم چون مهران مدیری و مزدک میرعابدینی دارد که در قسمت های مختلف این سریال که در لوکیشن های منیریه و شهرک سینمایی فیلمبرداری شده است، جلوی دوربین رفته اند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا