زمان پخش فصل جدید مجموعه غیر محرمانه از شبکه دو

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره زمان پخش فصل جدید مجموعه غیر محرمانه از شبکه دو خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مناظره غیر محرمانه به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا عاصم یوسفی با هدف بررسی موضوعات روز جامعه و گفتگو پیرامون مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و … از جمعه ۱۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ شمسی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌ شود.

غیر محرمانه در تلاش است تا دغدغه ‌های روز جامعه را در تعامل با مردم به قاب تلویزیون بیاورد. در این برنامه با بهره ‌گیری از استودیو مجازی، خروجی تصویری در ابعاد نزدیک به ۸۵٠ متر مربع و بالغ بر ٨٠ دوربین مجازی و واقعی را برای اولین بار به آنتن تلویزیون ایران خواهد فرستاد! طراحی دکور این برنامه تلویزیونی نیز کاملا به صورت سه ‌بعدی طراحی شده است و با پردازش تصاویر دوربین ‌های حاضر در استودیو و با بهره ‌گیری از هوش مصنوعی شبیه ‌سازی سه ‌بعدی از فضای برنامه را انجام داده است.

غیر محرمانه با استفاده از تکنولوژی روز و فن آوری ویژوال (سه بعدی مجازی) گام بزرگ و مهمی را در حوزه برنامه سازی نوین برداشته است و می‌تواند به عنوان یک الگو در حوزه تولید برنامه‌های تلویزیونی قرار گیرد. لازم به بیان است استودیو‌های مجازی هم از نظر جلوه‌های بصری زنده و هم قابلیت‌هایی که دستیابی به آن گا‌ها در دنیای واقعی غیرممکن است، تنوع و کیفیت برنامه‌های تلویزیونی را در چندسال اخیر تحت تاثیر قرار داده اند.

غیرمحرمانه کاری است از گروه اقتصاد و دانش و با اجرای محمدجعفر خسروی که جمعه بعد از اذان مغرب روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا