زمان پخش مسابقه شب های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان پخش مسابقه شب های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب خواهیم داشت! با ما همراه باشید. با انتخاب محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر شب های مافیا و پیوستن دو بازیگر دیگر رئالیتی شو جدید سعید ابوطالب به کلید خوردن نزدیک می شود. شب های مافیا ، با سرمایه گذاری شرکت هنر اول ساخته می شود و توسط  فیلیمو پخش خواهد شد.

زمان پخش مسابقه شب های مافیا

پیش از این نسرین مقانلو ، فریبا نادری ، بهاره رهنما ، مریم مومن ، نسیم ادبی ، خاطره حاتمی ، سمیرا حسن پور ، سیما تیرانداز و سارا خوئینی ها به عنوان بازیگران شب های مافیا معرفی شدند. حال با پیوستن آزیتا ترکاشوند و روشنک گرامی ۱۲ شرکت کننده رئالیتی شو تکمیل شدند و محمدرضا علیمردانی نیز لیدر شب های مافیا شده است.

مسابقه شب های مافیا ، رئالیتی شوی جدیدی به کارگردانی سعید ابوطالب است که در هر فصل یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، ۱۲ نفر از دوستان خود را برای بازی مافیا دعوت می کند و آنها به اتفاق شخص دعوت کننده که در بازی به او خدا یا لیدر می گویند، بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می دهند!

ابتدا بازی با ۱۲ بازیگر خانم برگزار می شود که نسرین مقانلو ، فریبا نادری و بهاره رهنما برای همین بخش به پروژه پیوسته اند. با تکمیل گروه بانوان، سپس ۲ گروه ۱۲ نفره شامل مردان بازیگر نیز این بازی را تجربه خواهند کرد که در مجموع تعداد شرکت کنندگان را به عدد ۳۶  می رساند. یک چهره نیز به عنوان لیدر و برگزار کننده بازی مافیا به زودی معرفی خواهد شد که در هر سه بازی حضور خواهد داشت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا