زمان پخش برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پخش برنامه اینترنتى همرفیق به کارگردانى و اجراى شهاب حسینى و به تهیه ‌کنندگى حسن خدادادى از ٢٠ آذر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی آغاز ‌شد و به صورت هفتگى هر پنجشنبه منتشر خواهد شد.

زمان پخش برنامه همرفیق

در اولین قسمت این برنامه، نوید محمدزاده همراه با بهترین رفیق خود حضور پیدا کرده است. همرفیق از این پس به طور هفتگى هر پنجشنبه ساعت ٢٠ به صورت انحصارى تنها از پلتفرم #نماوا منتشر خواهد شد.

جالب است بدانید تیم سازنده برنامه همرفیق نیز از میان چهره‌ های سینمایی و تلویزیونی انتخاب شده ‌اند. از آخرین باری که شهاب حسینی به عنوان مجری در یک برنامه حضور داشته است، بیش از ١٢ سال می ‌گذرد! و او در این سال‌ ها با حضور در آثار سینمایی و سریال ‌ها از این فضا به دور بوده است.

در انتها لازم به یادآوری است شهاب حسینی کار خود در بخش هنر را با تئاتر دانشجویی و سپس، گویندگی در رادیو آغاز کرد. وی در سال ۱۳۸۷ شمسی با بازی در فیلم ” سوپر استار ” به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی ، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ میلادی با ایفای نقش در فیلم ” فروشنده ” به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره ‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین ‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ میلادی را به‌ همراه گروه بازیگران فیلم ” جدایی نادر از سیمین ” کسب کرد.

شهاب حسینی در سال ۱۳۹۲ شمسی، کارگردانی را با فیلم ” ساکن طبقه وسط ” آغاز کرد، فیلم داستان مردی را روایت می ‌کند که با ورود خود به یک ساختمان جدید، رویدادهای تازه ای در زندگی او رخ می‌ دهد. وی در سال ۱۳۹۴ شمسی، فیلم کوتاه ” بیا با من ” را به همراه علیرضا نسایی و سینا آذین کارگردانی نمود. آخرین ساخته او به عنوان کارگردان، فیلم ” مقیمان ناکجا ” است.

خورشید نیمه شب، نخستین فعالیت شهاب حسینی در زمینه تهیه ‌کنندگی می ‌باشد.

همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است. در هر قسمت از این برنامه جذاب، هنرمندان محبوب و چهره‌های سرشناسی به عنوان مهمان حضور خواهند داشت. همرفیق هر هفته پنجشنبه ها به صورت انحصاری از وب سایت نماوا و صفحه اختصاصی نماوا در اپلیکیشن روبیکا پخش خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا