زمان پخش و تکرار سریال افرا با بازی روزبه حصاری و مینا وحید از شبکه یک سیما

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار سریال افرا با بازی روزبه حصاری و مینا وحید از شبکه یک سیما خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال درام اجتماعی و خانوادگی افرا با نام قبلی ” ناگه آن شب ” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمد کامبیز دارابی و محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران همچنان در شمال کشور و شهرهای لاهیجان، لنگرود، رشت، کیاشهر، زیبا کنار، لشت نشا، پارک جنگلی بوجاق و … ادامه دارد.

زمان پخش سریال افرا

بازی پیام دهکردی در سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی به تازگی آغاز شده است و این بازیگر جلوی دوربین رفته است! وی در این سریال نقش یک وکیل دادگستری را دارد.

چندی پیش مینا وحید و روزبه حصاری به گروه بازیگران پروژه پیوسته اند. پیش از این حضور مهدی سلطانی ، علیرضا آرا، محمد صادقی ، سارا باقری و پژمان بازغی در این سریال قطعی شده بود و طی روزهای آینده بازیگران دیگری به این مجموعه خواهند پیوست. به تازگی مهدی سلطانی در نقش مردی متنفذ به نام حاج محمود که در روایت، پدر روزبه حصاری شناخته می شود، جلوی دوربین سریال رفته است. سازندگان این روزها در لوکیشن های چشم نواز شمال کشور از جمله شهرهای لنگرود، رشت، کیاشهر، زیباکنار، لشت نشا و پارک جنگلی بوجاق مشغول تصویربرداری هستند. طراحان قصه سریال پدرام پورامیری و حسین دوماری هستند.

این درام اجتماعی و خانوادگی در ۴۰ قسمت که قصه آن در فضای معاصر می گذرد، برای پخش از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آماده می شود. این مجموعه تلویزیونی روایتگر زندگی محیط بانان و سختی هایی است که با آن دست و پنجه نرم می کنند. البته در کنار این قصه، بینندگان می توانند شاهد داستان های خانوادگی هم باشند. گروه سازنده تلاش دارد تا یک مجموعه دیدنی را برای شبکه یک آماده کند.

زمان پخش سریال افرا

این مجموعه تلویزیونی که قصه آن در فضای معاصر می گذرد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است. طراح قصه سریال پدرام پورامیری و نویسنده فیلمنامه فرزاد فرزانه است. سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را ارائه داده اند:

” در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است… “

مهدی سلطانی، پژمان بازغی، روزبه حصاری، مینا وحید، فریبا متخصص، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی و … از دیگر بازیگران سریال هستند و در آینده بازیگران شناخته شده دیگری به سریال خواهند پیوست. تدوین همزمان سریال نیز به زودی آغاز خواهد شد.

دیگر عوامل اصلی سریال افرا عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: مجید گل سفیدی، صدابردار: بابک نیازی، طراح صحنه: محمد صادقی، طراح گریم: زهره سیه پوش، طراح لباس: مهشید صادقی، مدیرتولید: رحیم بیابانی، مدیربرنامه ریزی:حبیب قلی زاده، دستیار یک کارگردان: مهدی برگ نیل، منشی صحنه: مریم ویس مرادی، عکاس: محمد دارایی، مدیرتدارکات: محمد عسگری، فیلمبردار: وحید ملک محمدی، مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد، دستیاران تصویربردار: عطا منصوری، حسن علی بخشی، رضا احمدی، علیرضا صفری، محمد اردهی، تصویربردار پشت صحنه: مهران بی پروا، دستیاران صدا: امیرحسین بیابانی، محمد استرکی، مجریان گریم: محمد سیه پوش، هانیه رضویان، دستیار برنامه ریز: سید محمد جواد رضوی، دستیار کارگردان: نوید معلومی، دستیار یک طراح صحنه: محمد قوسی پور، مدیر صحنه: سجاد جنتی کیا، دستیاران صحنه: علی حسینی، محمود ترابی، دستیاران لباس: کتایون فربود، زهره ایوبی، دستیاران تدارکات: غلامرضا نورمحمدمنش، عماد زعیمیان، خدمات: نعمت محمدی، جمال رستم زاده، حمل و نقل: منصور میزانی، یوسف خانی، صفر فکری، محمد صادق مستوفیان، یدالله پرویزی.

اما پژمان بازغی به تازگی این عکس را پیرامون سریال افرا در صفحه شخصی خود منتشر کرده است:

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
فاطمه
فاطمه
2 سال قبل

سام ممنون لطفا ساعتش هم بگید

دکمه بازگشت به بالا