زمان پخش و تکرار سریال سلام آقای مدیر از شبکه آی فیلم

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار سریال سلام آقای مدیر از شبکه آی فیلم خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال سلام آقای مدیر به نویسندگی و کارگردانی علیرضا توانا در سال ۱۳۹۸ شمسی از شبکه دو سیما روانه آنتن شد.

در این مجموعه که به سفارش سیما فیلم و برای جمعیتِ مخاطب خانواده و نوجوان تولید شده است، بازیگرانی چون داریوش فرهنگ ، کاظم بلوچی ، علی اوسیوند ، روزبه حصاری ، ایوب آقاخانی ، سمند جاهدی ، اتابک نادری ، ارسلان قاسمی ، سوگل طهماسبی ، سیما خضرآبادی ، مهسا هاشمی ، وحید نفر ، محسن بهرامی ، دانیال نوروش ، پوریا ایمانی ، پوریا رستمی ، محمد مختاری ، فریبا جدیکار ، نیکی مظفری ، سولماز نادری ، شیدا یوسفی ، بهناز بستان دوست و… به ایفای نقش می ‌پردازند.

در خلاصه داستان سلام آقای مدیر آمده است که شخصیت محوری این سریال فردی به نام امیرعلی صدر است که به مدیریت دبیرستانی گماشته می ‌شود که همه آن را تبعیدگاه می ‌نامند! او که به علت فوت همسر خود در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌ برد، خیلی زود درمی ‌یابد که برای جلوگیری از تعطیلی مدرسه نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش آموزان، همکاران و اهالی محل است. کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می ‌رسد ولی با تلاش او و مسئولیت پذیری همگانی به باز ماندن درهای مدرسه می ‌انجامد…

این مجموعه دارای قصه ‌ای دنباله ‌دار است اما در هر قسمت به طور ویژه داستان زندگی یکی از دانش آموزان نیز تعریف می‌ شود.

زمان پخش و تکرار سریال سلام آقای مدیر از شبکه آی فیلم

سریال سلام آقای مدیر از سه شنبه ۱۶ دی ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در ساعت های ۰۱:۰۰ ، ۰۹:۰۰ و ۱۷:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا