زندگینامه باربد بابایی مجری مسابقه زوجی نو + عکس های شخصی او از کودکی تا الان

باربد بابایی مجری معروف صداوسیما که در حال حاضر مسابقه زوجی نو را بر روی آنتن دارد چه کسی است؟ در این مطلب زندگینامه باربد بابایی را از نظر خواهیم گذراند .

باربد بابایی بازیگر، مجری و خواننده کشورمان متولد ۲۰ شهریور سال ۱۳۵۷ است. او در رشته مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کرده و از سال ۱۳۷۷ رسما و زمانی که تنها ۲۰ سال داشت وارد دنیای هنر و تئاتر شد و در دانشگاه گروه های تئاتر را مدیریت می کرد. او در سال ۱۳۸۲ و زمانی که تنها ۲۵ سال داشت کارش را به عنوان عوامل پشت صحنه در شبکه های ماهواره ای ایران موزیک و مهاجر آغاز کرد و بعدها به پیشنهاد امیر غفارمنش وارد عرصه مجری گری شد.

باربد بابایی که در این سال ها پیشنهاداتی برای مجری گری را از رسانه ملی دریافت و رد کرده بود در سال ۱۳۸۶ پیشنهاد ساخت برنامه ای با محوریت موسیقی را در رسانه ملی مطرح کرد و حتی مجوز ساخت آن برای رسانه خانگی را هم از وزارت ارشاد گرفت اما این پروژه به دلایلی به سرانجام نرسید.

باربد بابایی

عکس باربد بابایی در شبکه ایران موزیک

باربد بابایی روز گذشته با انتشار عکسی از دختران دوقلوی ۱۸ ساله اش در صفحه اینستاگرام خود هوادارانش را شگفت زده کرد. بابایی که این عکس را به مناسبت تولد ۱۸ سالگی دخترانش منتشر کرده بود در توضیحات آن چنین نوشته بود:

از زمانی که ۱۸ ثانیه شون بود تا الان که  الان که ۱۸ سالشون شده بزرگترین نعمت و رحمت و محبت خداوند در زندگی من جاری شده مطمئنم خدا خیلی من و دوست داشته که این دو تا فرشته رو به من داده، هر وقت روزگار بهم سخت گرفته به دخترام نگاه کردم و چنان انرژی گرفتم که روزگار و ضربه فنی کردم از همسرم ممنونم که سالهاست مراقب ما سه تاست و بزرگترین آرزوی زندگیم خوشبختی و عاقبت به خیری بچه هامه. دخترای گلم تولد ۱۸ سالگیتون مبارک الهی شاد باشید همیشه دوستتون دارم ❤️❤️????

باربد بابایی مجری برنامه شب کوک در کنار دختران دوقلویش

باربد بابایی در سال ۱۳۹۴ با برنامه شب کوک به تهیه کنندگی آقای دمیرچی وارد شبکه نسیم شد که با استقبال زیادی هم از سوی مردم روبرو شد. این برنامه تلاش داشت به سبک و سیاق برنامه های ماهواره ای استعدادهای درخشان عرصه خوانندگی را کشف کند. البته تلاش های آقای بابایی برای دریافت مجوز سری دوم این برنامه با شکست روبرو شد با این حال او بعد از چندین سال با ویژه برنامه ولادت پیامبر اکرم (ص) برای اولین بار مجری برنامه ای به نام ماه منیر شد و ۴ شب در شبکه سوم سیما اجرا داشت.

این هنرپیشه در سال ۹۴ در فیلم بی خوابی اسب ها به کارگردانی شهرام اسدزاده بازی کرد و در این فیلم با علیرام نورایی، افسانه پاکرو، امیر غفارمنش، تینا آخوند تبار، مریم معصومی، چنگیز وثوقی، مجید محرابی و… همبازی بود. البته او پیشتر سابقه بازی در یک سریال تلویزیونی به نام روزهای به یاد ماندنی را هم دارد.

این مجری جوان و خوش چهره پیشتر در یکی از نظرسنجی های صدا و سیما به عنوان یکی از دو مجری خوش تیپ صدا و سیما انتخاب شد. به گفته خودش از ۱۷ سالگی روی پای خودش ایستاده و گرچه پدرش زمانی در خارج از کشور رستوران دار بوده و اوضاع مالی نسبتا خوبی دارد اما هیچگاه به پدرش متکی نبوده. باربد بابایی در کشور آلمان هم کسب و کاری برای خود دارد و دفتر موسیقی اش برگزارکننده کنسرت برای خوانندگان مختلف است.

شایعه ازدواج با غزل حشمت

باربد بابایی در کنار غزل حشمت

باربد بابایی در آذرماه سال ۱۳۹۷ میهمان برنامه خنداونه با اجرای رامبد جوان بود و در آنجا فاش کرد که از ۲۳ سالگی ازدواج کرده و دو دختر دوقلو به نام های آیلین و شایلین دارد. پیشتر شایعه شده بود که او همسر غزل حشمت مجری تلویزیون است اما در ادامه مشخص شد که این شایعه ای بیش نیست و این دو مجری صرفا در یک برنامه کودک با هم همبازی بوده اند.

باربد بابایی در کنار پدرش
باربد بابایی در آغوش مادرش
عکس نوجوانی باربد بابایی
باربد بابایی در کودکی

 

 

 

بیشتر بخوانید :

زندگینامه رضا رشیدپور و همسر هنرمندش همراه با عکس های خانوادگی اش

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا