زندگینامه زینب ابوطالبی مجری جنجالی شبکه افق

زینب ابوطالبی مجری شبکه افق چند روزیست که نامش بر سر زبان ها افتاده ، سخنان جنجالی او و واکنش های مردم باعث شده که ایشان در صفحه اینستاگرام خود کامنت‌ها را بست.

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری افق صدا و سیما + عکس

زینب ابوطالبی مجری افق صدا و سیما در برنامه نیمه پنهان ماه که سخنان اخیر او در این برنامه با واکنش‌های تندی از سوی افکار عمومی روبه روشده است.

سخنان اخیر زینب ابوطالبی مجری افق صدا و سیما واکنش‌های تندی را در بر داشت و شدت انتقادات به او به حدی زیاد بوده .

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری افق صدا و سیما + عکس

در این ویدئو، زینب ابوطالبی در برنامه‌ای که در روز تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی پخش می‌شود، می‌گوید: «اما گفتمانی که به آن باور داریم اقتضائاتی دارد و گاهی می‌طلبد که ما حماسی و جهادی زندگی کنیم؛… به برکت خونی که ریخته شد ما یک تکان جدی خوردیم که یا باید آن حرف‌ها را ببوسیم و کنار بگذاریم، ببخشید شاید توی دوربین من نباید این حرف را بزنم، ولی اگر کسی اعتقاد ندارد، جمع کند از ایران برود. برود همان جا‌هایی که همان رفاه و همان مدل زندگی را دارد و اگر اعتقاد داریم به نظرم باید جدی به میدان بیاییم. به نظرم امروز نشان دادیم که همه ما ایرانیان به یک مدل زندگی سلحشورانه احتیاج داریم و آن مدل را نیاز داریم.»

سخنان زینب ابوطالبی همچنین با واکنش‌های تندی از سوی افکار عمومی در فضای مجازی روبه روشده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند صداوسیما بااین رویکرد خود به دنبال “عصبانی کردن” مردم است.

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری افق صدا و سیما + عکس

 

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری افق صدا و سیما + عکس

بیوگرافی زینب ابوطالبی

زینب ابوطالبی مجری شبکه افق صدا و سیما متولد دهه ۶۰ است و در رسانه ملی با برنامه گفتگو محور نیمه پنهان ماه که با همسران شهدا انجام می دهد شناخته شده است.

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری افق صدا و سیما + عکس

با اینکه ابوطالبی تاکنون هیچ مصاحبه ای از زندگی شخصی خود انجام نداده اما در فضای مجازی شایعه وجود دارد که ایشان صاحب ۵ فرزند می باشد.

سوابق کاری و هنری مجری پر سابقه

اولین بار در سال ۱۳۹۳ همزمان با افتتاح شبکه افق که بعنوان کانال خواهر شبکه چهار و شبکه قرآن شناخته می شود، فعالیت خود را آغاز کرد.

نیمه پنهان ماه یکی از روتین ترین برنامه های شبکه افق با اجرای این مجری جوان می باشد که اولین سری آن از شبکه یک شروع و با افتتاح شبکه افق وارد آن شد.بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری افق صدا و سیما + عکسگفته می شود سازمان هنری و رسانه اوج، سابقا تهیه و تولید بخش عمده ای از برنامه های این شبکه را برعهده دارد.

خانم مجری در دفاع از برنامه خود می گوید : بازخوردهایی که می رسد نشان می دهد این برنامه جای خود را بین اقشار مختلف باز کرده است.

شاید مهمترین عامل این باشد که این برنامه یک روایت بدون قضاوت از زندگی آدم هایی است که با شاخص شهادت انتخاب شدند.بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری افق صدا و سیما + عکساو در پنجمین جشنواره جام جم در ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ در کنار مجری برنامه آفتاب شرقی و فاطمه امینی مجری برنامه مل مل بعنوان مجری زن برتر شناخته شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا