زندگینامه کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی و ماجرای رد صلاحیت شدنش

نام کامبیز مهدی زاده داماد آقای روحانی رئیس جمهور وقت ایران این روزها مجددا بر زبان است ، بخشی از زندگینامه کامبیز مهدی زاده را در اینجا می خوانیم ، همچنین واکنش ایشان به رد صلاحیت شدنش را .
داماد روحانی کیست؟داماد حسن روحانی ، رئیس جمهوری کشور ، کامبیز مهدی زاده است . وی در سال ۱۳۶۴ در اهر به دنیا آمده و اصالتا اهری می باشد . اَهَرْ یکی از شهرهای مهم استان آذربایجان شرقی است.

تحصیلات کامبیز مهدی زاده

کامبیز مهدی زاده فارغ التحصیل لیسانس زمین شناسی، فوق لیسانس زمین شناسی نفت و دانشجوی مقطع “دکترای زمین شناسی سنگ رسوب و رسوب شناسی” در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و از جوانان نخبه ی آذربایجان است.

زندگینامه کامبیز مهدی زاده و رد صلاحیت شدنش
زندگینامه کامبیز مهدی زاده

جوایز و افتخارات

از جمله جوایز و افتخارات کامبیز مهدی زاده و نخبه آذربایجان کسب جایزه اختراعات در مسابقات بین المللی اختراعات از میان هشتاد کشور بود که به همراه اعضای دیگر جایزه ویژه اختراعات را از آنِ خود کرد.
عکس زیر مربوط به حضور در مسابقات اختراعات و نخبگان بین المللی می باشد.

فعالیت ها و سوابق

از سوابق کاری کامبیز مهدی زاده می توان به عضو ستاد سیاست گذاری و رئیس نخبگان و جوانان و رئیس ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی اشاره کرد.

ازدواج با دختر حسن روحانی

کامبیز مهدی زاده فرساد ، مردادماه سال ۹۷ با یکی از دختران حسن روحانی ازدواج کرد و داماد خانواده روحانی شد.

واکنش تند کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور ایران به سخنان سخنگوی شورای نگهبان

کامبیز مهدی زاده داماد آقای روحانی که خبر رد صلاحیت اش برای انتخابات مجلس را تکذیب می کرد به دنبال توئیت سخنگوی شورای نگهبان مجبور شد که رد صلاحیتش برای انتخابات مجلس را تایید کند. او به سخنان سخنگوی شورای نگهبان با نوشته ای در اینستاگرامش واکنش تندی نشان داد. در قسمت زیر واکنش تند
مهدی زاده داماد رئیس جمهور به سخنان سخنگوی شورای نگهبان را قرار داده ایم.

کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد. داماد روحانی که تا صبح دیروز خبر رد صلاحیت خود را به صورت گسترده و در رسانه‌های متعددی تکذیب میکرد، در پی توییت سخنگوی شورای نگهبان، مجبور شد تا خبر عدم احراز صلاحیت خود را تایید کند.

زندگینامه کامبیز مهدی زاده و رد صلاحیت شدنش
زندگینامه کامبیز مهدی زاده

پست اینستاگرام داماد حسن روحانی

واکنش کامبیز مهدی زاده به سخنان سخنگوی شورای نگهبان

داماد رئیس‌ جمهوری به سخنان اخیر سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد.

کامبیز مهدی‌ زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای کد خدایی! نمی‌دانستم مدال آوردن در دنیا و بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در کانادا و آمریکا و نسبت داشتن با رئیس جمهور محترم، باعث عدم احراز صلاحیت بنده از منظر شما می‌شود! اما در عجبم که افرادی که پرونده آن‌ ها در سال ۸۴ در دست آقای روحانی بود و نگذاشت منتشر شود، چطور تایید شده‌اند! نسبت داشتن با کسی نباید باعث تایید یا رد صلاحیت شود، اما چرا جاده شما یک طرفه است؟ خبرنگاران از آقای ربیعی در مورد این پرونده سوال کنند.»

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا