زندگینامه کامل نیکلاس هولت بازیگر مشهور + زندگی شخصی و اینستاگرام

جدول یاب ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: در این پست از جدول یاب زندگینامه کامل نیکلاس هولت بازیگر مشهور و شناخته شده انگلیسی اهل برکشایر از نظرتان می گذرد. این بازیگر ۳۰ ساله فعالیت بازیگری را از ۶ سالگی آغاز کرده است. او تاکنون با کمپانی‌های فیلمسازی بزرگی همکاری داشته و پروژه‌های مستقلی در صنعت فیلمسازی آمریکا و انگلیس بازی کرده است و در جشنواره‌های متعدد سینمایی کاندیدای دریافت جایزه بوده است. تا سال ۲۰۲۰ ارزش دارایی‌های این چهره جوان ۶ میلیون دلار برآورد شده است.

 

زندگی اولیه نیکلاس هولت

نیکلاس هولت در تاریخ ۱۷ دسامبر سال ۱۹۸۹ میلادی در  بارکشر انگلیس به دنیا آمده است. مادر او مربی پیانو است و پدرش خلبان بازنشسته است. نیکلاس یک برادر بزرگتر به نام جیمز دارد که دانشجوی زیست شناسی در آمریکا است و دو خواهر به نام های روزانا و کلریستا هولت که هر دو بازیگر تلویزیون هستند. در دهه ۳۰ تا ۴۰ میلادی یکی از عمه‌های پدری‌اش «دم آنه نیگل» یکی از بازیگران معروف بود.

خواهرهای نیکلاس از همان ابتدا به بازیگری و رقص علاقه داشتند و در کلاس‌های گوناگون شرکت می‌کردند و در دفاتر متعددی تست می‌دادند و نیکلاس که به عنوان یک کودک همراه و کنار آنها بود به بازیگری علاقه‌مند شد. وقتی کودک بود پدرش به خاطر شغلی که داشت دورا از خانه بود و برادرش هم در خوابگاه دانشگاه. به همین خاطر بیشتر وقت او کنار مادر و خواهرانش سپری می‌شد. او در رشته ی تئاتر از مدرسه معتبر سیلویا یانگ در لندن فارغ التحصیل شده است.

 

شروع بازیگری نیکلاس هولت

نیکلاس هولت در سال ۱۹۹۶ میلادی با فیلم ‘Intimate Relations’ فعالیت بازیگری خود را در در سن ۶ سالگی آغاز کرد. در همان سال در یکی از اپیزودهای یک سریال‌ تلویزیونی به نام ‘Casualty’ هم بازی کرد. در سال ۱۹۹۷ در فیلم دیگری به نام « ‘Mr. White Goes to Westminster’ بازی کرد.

تا سال ۲۰۰۱، هولت از خودش یک بازیگر جوان آماتور اما بااستعداد ساخته بود و این مسئله از حضور او در  برنامه‌های متعدد تلویزیونی همچون ‘The Bill’, ‘Magic Grandad’, ‘Holby City’, ‘Doctors’, ‘Walking the Dead’, and ‘World of Pub’ مشخص بود.

او در سال ۲۰۰۷ در یک فیلم تلویزیونی به نام ‘Coming Down the Mountain’ بازی کرد و در سال بعد در یکی از اپیزودهای یک شوی تلویزیونی به نام ‘Wallander’ حضور پیدا کرد.

معروف‌ترین نقش نکیلاس در سال ۲۰۱۱ اتفاق افتاد هنگامی که در کاراکتری به نام هنری «هانک» را در فیلم  ‘X-Men: First Class’ بازی کرد و یک نقطه عطف را در حرفه او شکل داد و به افزایش شهرت و محبوبیت او کمک کرد.

این بازیگر جذاب انگلیسی در سال ۲۰۱۶  به عنوان صداپیشه کاراکتر «ایس» در فیلم انیمیشنی « Underdogs» فعالیت کرد.

سال ۲۰۱۷ برای این بازیگر جوان انگلیسی، سال بی نظیری بود و در چندین فیلم بازی کرد که مورد توجه منتقدین سینما قرار گرفتند که دو تا کار خوب او در این سال « Newness» و « Sand Castle» بودند.

تا سال ۲۰۲۰ ارزش داراریی هولت ۶ میلیون دلار تخمین زده شده است.

 

 

برجسته ترین آثار نیکلاس هولت

بهترین آثار دوران حرفه ای نیکلاس هولت عبارتند از:

Warm Bodies ( فیلم؛ ۲۰۱۳)

Tolkien (فیلم، ۲۰۱۹)

جشنواره گولدن دربی (۲۰۱۹) – برنده شده

نقل قول های جالب از نیکلاس هولت

«وقتی اول کار وارد جمعی می شوید که همه چهره های برایتان جدید هست کمی سنگین است اما خیلی زود با همه آنها به یک خانواده بزرگ تبدیل می شوید. برای من سخت ترین بخش بازیگری خداحافظی کردن از گروه فیلم در انتهای کار است.»

«من جزء آن دسته افرادی نیستم که بگویم قصد دارم یک کمپانی فیلمسازی راه اندازی کنم چون من عاشق بازیگری هستم و حال و هوای  بیزنس و این دست کارها را ندارم.»

«امروزه چیزهای بسیاری دور و اطراف ما هستند که می توانند توجه ما را به خود معطوف کنند – موبایل، اینترنت- اما  شاید باید ارتباط مان را با این چیزها قطع کنیم و به محیط اطرافمان و افرادی و که دور و ور ما هستند توجه کنیم.»

«وقتی ۱۴ ساله بودم قدم من ۶ فوت بود (حدود ۱۹۰ سانت). به خاطر دارم که وقتی برای تست بازیگری می رفتم به من می گفتند قد تو خیلی بلند است و ما نمی توانیم از تو استفاده کنیم.»

 

۳ درس زندگی از نیکلاس هولت

حالا که می دانید دارایی های نیکلاس هولت چقدر است و او چطور به موفقیت دست یافته است بیایید به درس هایی که از موفقیت های او گرفتیم اشاره ای داشته باشیم:

  1. تمرکز

به روی بهتر کردن خودتان تمرکز کنید و فکر نکنید که آدم بهتری هستید.

  1. عملگرا بودن

عمل کردن به کاری خیلی بلند از حرف زدن درمورد آن  سخن می گوید و یک لبخند هم می تواند نشان دهد: من از تو خوشم می آید، تو مرا خوشحال می کنی و از دیدن تو خوشحال هستم.

  1. گذشتن و عبور کردن

زمانی در زندگی بوده و یا هست که می فهمی گذشتن و عبور کردن بی فایده بوده است و شما خودتان را به جاهایی برده اید که بی فایده بوده است.

 

زندگی خصوصی نیکلاس هولت

هولت حدود ۵ سال با همبازی های  جنیفر لارنس در فیلم « X-Men» در رابطه بود. او از مارس سال ۲۰۱۷ با یک مدل آمریکایی به نام بریانا هولی بزلاج در رابطه است. آنها در آپریل سال ۲۰۱۸ صاحب یک فرزند پسر شدند.

در دوران مدرسه بسکتبال را به صورت حرفه ای بازی می کرد، او هنوز هم در اوقات فراغت بسکتبال بازی می کند.

او آدم خیرخواه و بشردوستی است و از کارهای خیریه متعددی حمایت می‌کند. وی به دلیل حمایت از فعالیت های خیریه با هدف حمایت از کودکان و جوانان به اولین سفیر جوان انجمن ملی پیشگیری از ظلم به کودکان (NSPCC) منصوب شد و مردم را به تشویق به انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه می‌کند.

اینستاگرام هولت

https://www.instagram.com/nicholashoult/

هولت در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده و کارهای متعددی تلویزیونی انجام داده است اما ماندگارترین، بهترین و معروف ترین فیلم های نیکلاس هولت « X-Men: First Class»، « X-Men: Days of Future Past» و « X-Men: Apocalypse» هستند.  هولت یک جایزه از « Golden Nymph» برای بازی در یک سریال درام دریافت کرد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا