زندگینامه کامل کانگانا رانوت بازیگر پرحاشیه و جنجالی هندی + معرفی فیلم ها و اینستاگرام

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: کانگانا رانوت بازیگر و فیلمساز مشهور و برجسته سینمای هند است. او تاکنون جوایز متعددی از جمله سه جایزه ملی و ۵ جایزه فیلم فیر دریافت کرده و ۶ با در لیست ۱۰۰ سلبریتی برتر مجله فوربز ایندیا نام او آمده است. در سال ۲۰۲۰ دولت هند، جایزه پرافتخار «پادما شری» که چهارمین جایزه متمدن و برتر هند است به او اعطا کرد.  او یکی از جوان‌ترین بازیگران هندی است که در سن ۲۲ سالگی موفق شد جایزه ملی هند را دریافت کند.

کانگانا رانوت

دوران کودکی کانگانا رانوت

رانوت در شهر کوچکی به نام «بامبلا» در هیماچل پرادش در خانواده‌ای راجپوتی به دنیا آمد. او متولد ۲۳ مارس ۱۹۸۷ میلادی است.  مادر او آشا رانوت معلم مدرسه و پدرش تاجر و بیزنس من است. یک خواهر بزرگتر از خود به نام رنگولی دارد که از سال ۲۰۱۴ تاکنون به عنوان مدیر برنامه‌های او فعالیت می کند و یک برادر کوچکتر به نام «اکشت» دارد. پدر پدربزرگش ساروج سینگ رانوت عضو مجلس قانونگذاری و پدربزرگ وی افسر خدمات اداری هند بود. او در بامبلا در عمارت اجدادی‌اش در خانواده‌ای بزرگ رشد کرد و کودکی‌اش را دوره‌ای ساده و خوب و زیبا توصیف می‌کند.

کانگانا می‌گوید بچه‌ای لجباز و عصیانگر بوده و اگر پدرش برای برادرش تفنگ پلاستیکی می‌خرید و برای او عروسک، عروسک را قبول نمی‌کرد و دلیل این تبعیض را جویا می‌شده است. او همیشه از کلیشه‌ای بودن فراری بوده و همیشه مد و اکسسوری‌های عجیبی داشته که برای اطرافیانش عجیب به نظر رسیده است. او در مدرسه‌ای در چاندیگر درس خواند و رشته علوم را انتخاب کرد.

کانگانا رانوت

او قصد داشت به اصرار پدر و مادرش، در رشته پزشکی تحصیل کند و پزشک شود. با این حال، یک واحد شکست خورده در شیمی در کلاس دوازدهم، باعث شد که رانوت درمورد آینده چشم انداز شغلی خود  تجدیدنظر کند و با وجود آماده شدن برای آزمون پزشکی در امتحان شرکت نکرد. کانگانا به خاطر امتناع از تحصیل در رشته پزشکی با مادر و پدرش بحث و نزاع پیدا کرد اما پدرش نهایتا متوجه شد بحث با او در این باره بی فایده است.

و این گونه او مصرانه تصمیم گرفت  مسیر حرفه‌ای زندگی‌اش را خودش آزادانه بسازد و در سن ۱۶ سالگی به دهلی آمد. در دهلی او نمی‌دانست که باید وارد چه حیطه کاری‌ای شود. یک آژانس مدلینگ تحت تاثیر چهره جذاب کانگانا قرار گرفت و به او پیشنهاد مدلینگ داد او چندین قرارداد مختصر مدلینگ بست اما درکل این حرفه را دوست نداشت چون هیچ فضایی برای خلاقیت داشت در آن نمی‌دید. او تصمیم گرفت تمرکزش را روی بازیگری بگذارد و به همین خاطر به یک تیم تئاتر ملحق شد و در آنجا دوره دید و در چندین تئاتر بازی کرد. در یکی از نمایش‌‌ها که یکی از بازیگر مرد نمایش غایب بود کانگانا علاوه بر بازی در نقش خودش در نقش آن مرد هم بازی کرد و ری اکشن بسیار مثبتی از مخاطبین دریافت کرد و همین مسئله باعث رفتن او به بمبئی و ورود به سینما شد. وی به مدت ۴ ماه در کلاسهای بازیگری آشا چاندرا دوره و آموزش حرفه‌ای دید. او در این دوره به لحاط مالی واقعا در سختی بود و خورد و خوراک بسیار ضعیفی داشت. امتناع از پذیرفتن  کمک های مالی پدرش باعث ایجاد اختلاف میان آنها شد که بعدا  این بازیگر توانمند پشیمان شد. خانواده و خویشاوندان او از تصمیم کانگانا برای ورود به صنعت سینما بسیار ناراحت بودند و تا سالها رابطه خود را با او قطع کرده بودند. او پس از اکران فیلم « Life in a… Metro» در سال ۲۰۰۷ با خانواده‌اش آشتی کرد.

ورود به سینما و دستاوردهای کانگانا رانوت

در سال ۲۰۰۴، تهیه کننده بالیوود رامش شرما اعلام کرد که کانگانا رانات به فیلمی به نام « I Love You Boss» وارد سینما خواهد شد. سال بعد یک اجنت او را به دفتر فیلمساز معروف ماهش بات برد و رانات در آنجا با کارگردان مطرح انوراگ باسو صحبت کرد و برای نقش اصلی فیلم تریلر عاطفی «گنگستر» تست داد. بات احساس می کرد سن رانات برای این نقش خیلی کم است و به جای او با چیترنگادا سینگ قرارداد بستند اما نهایتا سینگ به دلیل یک سری مشکلات نتوانست سر این کار بیاید و عوامل سازنده با کانگانا رانات تماس گرفتند و رانات به خاطر بازی در این فیلم از پروژه «« I Love You Boss» کنار کشید. او در این فیلم نقش یک زن الکلی را بازی کرد که در مرکز یک مثلث عشقی قرار دارد. عمران هاشمی و شاینی آهوجا نقش های مقابل او را در این فیلم بازی کردند. رانوت هنگام بازی در این فیلم ۱۷ سال سن داشت و می گوید درک کردن و بازی در آن کاراکتر برایش کار دشواری بوده است اما این بازیگر توانا به خوبی از پس ایفای آن نقش برآمد. این فیلم در سال ۲۰۰۶ اکران شد و یکی از کارهای بسیار پرفروش و موفق آن سال بود و بازی کانگانا مورد تحسین واقع شد. او به خاطر بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر تازه وارد زن را از جشنواره معتبر فیلم فیر و خیلی جشنواره های دیگر بدست آورد.

« Woh Lamhe» در سال ۲۰۰۶ فیلم بعدی رانوت به کارگردانی موهیت سوری بود که در این فیلم هم مقابل شاینی آهوجا قرار گرفت. داستان این فیلم به زندگی واقعی پروین بابی بازیگر دهه ۷۰ بالیوود  که درگیر اسکیزوفرنی بود و رابطه او با کارگردان برجسته ماهش بات پرداخته بود. او در مصاحبه ای گفته بود که به بازی در نقش پروین بابی باعث شده است که او از نظر عاطفی احساس ضعف کند چراکه احساس دلسردی و تنهایی این کاراکتر در واقعیت به خودش منتقل شده بود. سوباش جا منتقد سینما درمورد بازی او در این فیلم چنین نوشت: «رانوت بعد از شابانا آزمی و اسمیتا اولین بازیگری است که از عریان کردن روحش جلوی دوربین ترس و واهمه ای ندارد و بازیگری بسیار تاثیرگذار با توانایی های خارق العاده در انتقال حس عذاب و شکنجه از طریق چشمها است.» این فیلم باوجود نقدهای بسیار مثبتی که دریافت کرد در گیشه شکست خورد.

در سال ۲۰۰۷ در فیلم تریلر موزیکال « Shakalaka Boom Boom» در کنار بابی دئول، اوپن پاتل و سلینا جتلی همبازی شد. صدای او در این فیلم دوبله شد و رانوت به این مسئله اعتراض داشت. این فیلم بسیار ضعیف عمل کرد و در گیشه شکست خورد. در فیلم بعدی‌اش «زندگی در یک مترو…» دوباره با انوراگ باسو همکاری کرد. او در این فیلم نقش نیها یک زن اجتماعی زیرک را بازی کرد که  با رئیس متاهل خود درگیر رابطه می شود. این فیلم باوجود عملکرد ابتدایی ضعیف در گیشه، به یک کار سودده تبدیل شد. او در این فیلم از نظر منتقدین نقشی پیچیده اما نسبتا واقعی را بازی کرد. او برای بازی در این فیلم از جشنواره استارداست جایزه بهترین اجرای سال را دریافت کرد.

بعد از آن در یک تریلر عاطفی تاملی زبان به نام «Dhaam Dhoom» نقش یک دختر روستایی را بازی کرد. کارگردان این فیلم وسط کار به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت و پروژه مدتی تعطیل شد و کار توسط عوامل دیگر تولید هدایت شد  به اتمام رسید.

در سال ۲۰۰۸ ایندیا تودی، فیلم بعدی رانات به کارگردانی مادور بندارکر، «فشن» را نقطه عطف دوران حرفه ای او دانست. این فیلم پشت پرده صنعت مدلینگ هند را هدف و موضوع فیلم قرار داده و واقعیت های تلخ آن را نشان داد. پریانکا چوپرا بازیگر اصلی این فیلم بود و کانگانا نقش مکمل او را ایفا کرد. رانات در این فیلم نقش یک سوپرمدل تنزل کرده از جایگاهی رفیع را بازی کرد که حتی دست به خودکشی می زند اماسعی دارد با جایگاه فعلی اش و پایین آمدن موقعیت شغلی اش کنار بیاید. با فروشی معادل ۱۰ میلیون دلار، «فشن» کاری موفق و پرفروش معرفی شد. این فیلم یکی از بهترین فیلم های دهه ۲۰۰۰ بالیوود با موضوعیت زن محوری معرفی شد. بازی رانوت در این فیلم به شدت مورد توجه و تحسین قرار گرفت و او جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را برای این فیلم  از فیلم فیر و بسیاری دیگر از جشنواره های مطرح دریافت. تاران ادارش منتقد معروف سینما، او را ستاره ی واقعی این فیلم خواند. رانوت هنگامرسخنرانی بعد از دریافت جایزه گفت کارگردان این فیلم مادور بندارکار وقتی با پیشنهاد این نقش به سراغ او رفته به او گفته مطمئن است رانات برای این نقش جایزه دریافت خواهد کرد. او برای این فیلم موفق به دریافت اولین جایزه ملی خود شد. این فیلم تاثیر به سزایی در شکل دهی ادامه مسیر رانات داشت.

نوسانات شغلی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲

اولین فیلم رانات در سال ۲۰۰۹، « Raaz: The Mystery Continues» به کارگردانی موهیت سوری نام داشت. او در این فیلم نقش یک مدل معروف را بازی کرد که در تسخیر ارواح است. عمران هاشمی و ادیانان سومن نقش های مقابل او را در این فیلم ایفا کردند. این فیلم در گیشه موفق عمل کرد اما بازی در این گونه نقش ها کمی دیگر او را درحال تبدیل کردن به بازیگر کلیشه ای می کرد و نیاز به تغییر داشت. در همان سال در فیلم هندی «Vaada Raha» نق مقابل بابی دئول را بازی کرد و در یک فیلم اکشن تلگو زبان به نام «Vaada Raha» هم بازی کرد که هیچ کدام از آنها موفقیتی کسب نکردند.

در سال ۲۰۱۰ نقش کوتاهی در فیلم «Kites» ساخته انوراگ باسو بازی کرد. او در این فیلم نقش نامزد ریتیک روشن را بازی کرد. رانات در مصاحبه ای اظهار داشت بعد از تماشای این فیلم احساس کرد از او سوءاستفاده شده چراکه نقش او خیلی کوتاه تر از آن چیزی بود که در ابتدا به او  گفته بودند. پس از آن در یک فیلم داستانی به نام « Once Upon a Time in Mumbaai» ساخته میلان لوتاریا نقش مقابل آجی دیوگان را بازی کرد. عمران هاشمی و پراچی دسای دیگر بازیگران این فیلم بودند. این فیلم درمورد یک دان زیرزمینی دهه ۷۰ با بازی دیوگان بود. رانات معتقد است کاراکتر او در این فیلم برگرفته از مادو بالا بازیگر ماندگار بالیوود و همسر گانگستر معروف حاجی مستان است. این فیلم یکی از موفق ترین فیلم سال ۲۰۱۰ بود.

رانوت بعد از بازی در نقش یک گزارشگر تلویزیون در تریلر « Knock Out» شدیدا در پی بازی در یک اثر کمدی بود و در « No Problem» ساخته انیس بزمی بازی کرد که متاسفانه هر دو فیلم در گیشه شکست خوردند.

رانات بعد از به دست آوردن شهرت از بازی در شخصیت های عصبی دیگر به دنبال نقش هایی بود که به لحاظ احساسی برای او کمتر خسته کننده باشند.

اولین فیلم او در سال ۲۰۱۱ یک کار عاطفی کمدی به نام «Tanu Weds Manu» که در آن مقابل آر مادوان قرار گرفت که این فیلم  برای رانوت نقش «تغییر دهنده بازی» را داشت و کاری موفق و ماندگار در سینما شد. کارگردان این فیلم آناند رای در مصاحبه ای اظهار داشت به این دلیل از رانات در این فیلم استفاده چراکه معتقد است رانات توانایی بازی در  نقش ها و کاراکترهای دیگری را دارد که شبیه به کارهای قبلی اش نباشند. او به خاطر بازی در این فیلم مورد تحسین قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره‌های مطرح سینمایی شد. و در سال ۲۰۱۱ در فیلم‌های دیگری همچون «Game»، « Double Dhamaal»، « Rascals» و «Miley Naa Miley Hum» نقش های مختصری ایفا کرد که در میان آنها فقط « Double Dhamaal» در گیشه موفق عمل کرد. رانوت بعدا اعلام کرد که بازی در برخی از این فیلم ها را فقط به خاطر کمبود پیشنهادات کاری پذیرفته است. سال بعد،  بازیگر مشهور هندی در فیلم شکست خورده اکشن « Tezz» ساخته پریادارشن  نقش مکملی مقابل آجی دیوگان ایفا کرد.

کانگانا رانوت

۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ تبدیل شدن به یک بازیگر خودساخته و تثبت شده

وی در سال ۲۰۱۳ نقش کوتاهی مقابل جان آبراهام در فیلم «Shootout at Wadala» بازی کرد. این فیلم به لحاظ تجاری عملکرد نسبتا خوبی داشت. در همان سال در فیلم علمی تخیلی « Krrish 3» که کاری موفق بود نقش منفی و نقش مقابل ریتیک روشن را بازی کرد. پریانکا چوپرا و ویویک اوبروی دیگر بازیگران این فیلم هستند.  در ابتدا به خاطر تجربه ناامید کننده همکاری قبلی اش با راکش روشن در فیلم «کایتس» که تهیه کننده آن فیلم بود حاضر به بازی در این کار نشد و این نقش به بازیگران دیگری پیشنهاد شد که هیچ کس نپذیرفت و راکش روشن دوباره سراغ کانگانا رفت و به او اطمینان داد که نقش او نقش کوتاه و فرعی نخواهد بود و این بار رانات حاضر شد در این فیلم بازی کند. او در این فیلم نقش یک موجود بیگانه و فضایی را بازی کرد که موهای عجیبی دارد و لباس های عجیبی می پوشد این فیلم از نظر منتقدین سرگرم کننده بود اما اوجینال نبود. درهر حال فیلم در گیشه موفق عمل کرد و به یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای هند و پرفروش ترین فیلم کانگانا رانوت تبدیل شد. و بازی رانات مورد توجه قرار گرفت و از همین جا رابطه عاطفی میان او و ریتیک روشن شکل گرفت و جنجال هایی متعاقبا برای این بازیگر در پی داشت. در همان سال در یک فیلم موزیکال درام به نام «Rajjo» بازی کرد که به شدت نقد منفی دریافت کرد و در گیشه شکست خورد.

در سال ۲۰۱۴، رانوت با بازی در یک اثر درام مدرن به نام «Queen» جایگاه خود را در سینما تثبت کرد. راج کومار رائو و لیزا میدون همبازی‌های او در این فیلم هستند. او در کنار انویتا دات نگارش دیالوگ‌های فیلم را انجام داد. داستان این فیلم درمورد یک دختر ساده هندی به نام رانی است که بعد از آنکه نامزدش ازدواج آنها را کنسل می‌کند تنهایی به ماه عسل می‌رود. از آنجایی که ویژگی‌های شخصیتی کاراکترش در این فیلم را کاملا مغایر شخصیت واقعی‌اش که فردی مستقل و بااعتماد به نفس است می‌داند بازی در این فیلم را سخت‌ترین کار حرفه‌ای‌اش دانست. این فیلم فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و رانوت به خاطر بازی در این فیلم هم جایزه بهترین بازیگر زن فیلم فیر و هم جایزه ملی را برای این عنوان کسب کرد.

پس از آن در سال ۲۰۱۴ در یک فیلم کمدی تاریک سیاسی به نام « Revolver Rani» و یک فیلم درام سیاسی به نام « Ungli» بازی کرد. همچنین در آن سال با یک فیلم کوتاه به نام «The Touch» تهیه کنندگی و کارگردانی را هم تجربه کرد. داستان این فیلم در مورد ارتباط یک پسر ۴ ساله با سگ خانگی اش بود. رانوت همراه یک نویسنده استرالیایی مشترکا فیلمنامه این فیلم کوتاه را نوشت و فیلم در آمریکا نمایش داده شد.

در سال ۲۰۱۵ در « Tanu Weds Manu: Returns» که سری دوم فیلمی با همین عنوان بود در دو نقش ظاهر شد. این فیلم هم همچون سری اول آن موفق عمل کرد. درواقع عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ بالیوود با بازی یک بازیگر زن در نقش اصلی را به خود اختصاص داد. او برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن فیلم فیر از نگاه منتقدین و جایزه ملی بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

در سال ۲۰۱۵ در دو اثر کمدی عاطفی به نام های « I Love NY» و « Katti Batti» ظاهر شد که هر دو فیلم در گیشه شکست خوردند.

سال ۲۰۱۷؛ جنجال، اختلاف  و حواشی بیشتر برای کانگانا رانوت

بعد از غیبت یک ساله در سینما، در سال ۲۰۱۷ نقش جولیا یک قهرمان زن دهه ۴۰ میلادی را در فیلم عاطفی ویشال باردواج، «رنگون» مقابل سیف علی خان و شاهد کاپور بازی کرد. رانوت برای بازی در این فیلم اسب سواری یاد گرفت. گزارش های رسانه ای حاکی از ایجاد اختلاف بین رانوت و  شاهد کاپور بود و گرچه آنها این صحبت‌ها را انکار کردند، اما هر دو ستاره علناً علیه دیگری اظهار نظر کردند. «رنگون» نظرات متفاوتی دریافت کرد و در گیشه فروش خوبی نداشت اما بازی کانگنا مورد تحسین قرار گرفت.

همان سال در یک فیلم کمدی جنایی به نام «سیمران» نقش یک مهاجر گوجراتی در امریکا را بازی کرد که فعالیت مجرمانه شرکت دارد. این فیلم هم در گیشه شکست خورد.

در سال ۲۰۱۹ در فیلم تاریخی « Manikarnika: The Queen of Jhansi,» که یک اثر زندگی‌نامه درمورد مبارز آزادیخواه هندی، ملکه جانسی بود بازی کرد. کارگردان این فیلم بعد از اختلاف پیدا کردن با کانگانا پروژه را رها کرد و ادامه کار را رانوت خود کارگردانی کرد. همبازی او سونو سود هم به خاطر اختلاف با او پروژه را ترک کرد. به همین خاطر رانوت یک سری سکانس‌ها را مجبور شد دوباره فیلمبرداری کند و به همین خاطر هزینه‌ای دو برابر متحمل شد. بعد از کلی تنش و مشکل بالاخره فیلم ساخته و اکران شد و عملکرد نسبتا خوبی در گیشه داشت.

اکران دوم او در سال ۲۰۱۹ یک کمدی تاریک به نام «Judgementall Hai Kya» که با راج کومار رائو همبازی شد. او در این فیلم نقش زنی را بازی کرده که به لحاظ روانی بیمار است. این فیلم در گیشه شکست خورد اما رانوت برای هر دو فیلم اکران شده اش در سال ۲۰۱۹ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر فیلم فیر شد.

رانوت ده جدید (۲۰۲۰) را با بازی در فیلم ورزشی « Panga» آغاز کرد. او در این فیلم نقش یک مادر جوان خانه دار را بازی کرده که در حال آموزش دیدن و برگشت به ورزش کبدی است. این فیلم هم در گیشه شکست خورد.

فیلم بعدی او یک اثر زندگی نامه به نام « Thalaivi» براثر زندگی واقعی یکی از زنان سیاستمدار معروف هند جایا لالیتا است. همچنین در یک فیلم اکشن به نام «Dhaakad» هم بازی کرده است.

کانگانا رانوت

زندگی خصوصی رانوت: «هیچ وقت ازدواج نخواهم کرد»

رانوت در اوایل ورودش به عرصه بازیگری، روزهای سختی را سپری کرد چراکه آماده بازیگر شدن نبوده است. تسلط او به زبان انگلیسی خیلی کم بود و خودش نسبت به این ضعفی که داشت کاملا آگاه بود و سعی داشت روی آن کار کند. او در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه ای گفته بود: «مردم در صنعت سینما به گونه ای درمورد من صحبت می کردند گویی شایستگی عنوان شدن را نداشتم و یک شی ناخواسته بودم. من نمی توانستم سلیس و روان انگلیسی صحبت کنم و دیگران مرا بابت این موضوع مسخره می کردند. بنابراین کنار آمدن با پذیرفته نشدن جزئی از زندگی من شد… امروز که مردم در مورد من صحبت می کنند و می گویند بالاخره موفق شدم و خودم این موفقیت را بدست آوردم احساس می کنم خودم را در جایی محبوس  کرده ام و این مسئله مرا می ترساند.»

طی روزهای پرتنشی که در اوایل ورودش به سینما داشت از سوی آدیتیا پانچولی و همسرش زرینا وهاب مورد حمایت قرار گرفت و احساس کرد و رانوت که از خانواده اش طرد شده بود آنها را همانند خانواده اش دانست. وقتی رسانه ها نسبت به ماهیت روابط او با پانچولی ظن داشتند ، رانوت به عمق رابطه خود با پانچولی اندیشید. اگرچه به صراحت درمورد رابطه اش با آدیتیا پانچولی صحبت نمی کرد اما در چند محفل سینمایی همراه  او دیده شد. در سال ۲۰۰۷ خبرهایی شنیده می شد مبنی بر اینکه رانوت یک شکایت علیه پانچولی به اتهام تجاوز فیزیکی به او تحت تاثیر مصرف مشروبات الکلی تنظیم کرده است و این اتفاق به او آسیب روحی و جسمی وارد کرده است. در سال ۲۰۰۸ پانچولی تائید کرد که با رانوت رابطه داشته و مدتی با هم زندگی می‌کرده‌اند و گفت رانوت ۳۵ هزار دلار به او بدهکار است.

رانون در سال ۲۰۰۸ هنگام بازی در فیلم «راز»‌ با ادیانات سومن همبازی‌اش در این فیلم وارد رابطه شد. به اصرار سومن که تمرکزش روی حرفه‌اش بود یک سال بعد از هم جدا شدند. از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ این بازیگر جوان درگیر یک رابطه از راه دور با یک پزشک انگلیسی به نام نیکلاس لافرتی بود او این رابطه را نرمال‌ترین رابطه‌ای که تاکنون داشته وصف می‌کند اما از آنجایی که آمادگی ازدواج نداشت این رابطه هم بی فرجام ماند. از آن زمان به بعد همیشه تاکید کرده که هیچ وقت ازدواج نخواهد کرد و یک رابطه نمی‌تواند او را محدود کند. همچنین شایعاتی درمورد رابطه پنهانی او با آجی دیوگان هم شنیده می‌شد.

در سال ۲۰۱۶ ریتیک روشن همبازی او در فیلم «کریش۳» یک شکایت علیه او تنظیم کرد و رانوت به مزاحمت‌های سایبری و آزار و اذیت‌های او متهم کرد. با رد این اتهامات، رانوت دادخواستی علیه روشن تنظیم کرد و ادعا کرد که دادخواست ریتیک رشون تلاش برای سرپوش گذاشتن بر رابطه میان آنها به نفع دادگاه طلاق وی از همسرش سوزان است. ظاهرا بعد از فیلم «کریش۳» در سال ۲۰۱۳ رانوت و روشن درگیر یک رابطه عاطفی شدند و حدود یک سال رابطه داشتند. ریتیک روشن که متاهل بود به کانگانا قول ازدواج می‌دهد و در زندگی شخصی خودش دچار مشکل میشود و همسرش سوزان تقاضای طلاق میدهد و رابطه او و کانگانا هم دچار مشکل می‌شود. اما ریتیک روشن هیچ گاه رابطه با رانوت را تائید نکرده و رانوت را متهم به دروغگویی در این باره کرد. این پرونده همان سال به خاطر کافی نبودن مدارک مستدل بسته شد.

رانوت در بمبئی با خواهش رنگولی رانوت زندگی می‌کند. رنگولی در سال ۲۰۰۶ قربانی حملات اسید پاشی شد. این بازیگر مشهور سالی یک بار به موطن خود، بامبلا سفر می‌کند. او هندو مذهب است و مدیتیشن را برترین شکل عبادت الهه و معبودش می‌داند. گیاه خوار است. به پروسه فنی فیملسازی علاقه بسیار زیادی دارد و برای درک بهتر آن در سال ۲۰۱۴ به مدت ۲ ماه واحد نمایش‌نامه نویسی را در آکادمی فیلم نیویورک گذرانده است. در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه با فیلم فیر گفت که دوست دارد با وجود ستاره بودن زندگی معمولی داشته باشد و حقوقش را به عنوان یک فرد عادی برای یادگیری و رشد از دست ندهد.

 

آدرس اینستاگرام او با ۵٫۶ میلیون فالوئر: https://www.instagram.com/team_kangana_ranaut/?hl=en

بعد از خودکشی سوشانت سینگ راجپوت و زمزمه‌هایی که درخصوص افسردگی و دلیل خودکشی این بازیگر جوان وجود دارد نوعی دو دستگی در هند ایجاد شده و بسیاری از سینما دوستان به پارتی بازی و مافیای فیلم در سینما معترض شدند و کانگانا رانات که بدون هیچ رابطه و آشنایی وارد این صنعت شده از این مسئله حمایت کرده و دائما بحث‌های تازه‌ای را در این خصوص شکل می‌دهد و به طرز قابل توجهی تعداد فالوئرهای او افزایش پیدا کرده است. برخی معتقدند که سوشانت به حاشیه رانده شده بود و در بسیاری از فیلم‌هایش، ستاره زاده‌ها جایگزین او شدند و خیلی راحت سوشانت کنار گذاشته میشد و همین روحیه این بازیگر جوان را تا مرز خودکشی تخریب کرده بود.

رانوت هم معتقد است که سینمای هند همیشه از فرزند سلبریتی‌ها حمایت کرد و نسبت به استعدادهایی که از بیرون می‌آیند بی عدالت بوده است. کانگانا  بازیگری نسبت رک و صریح گو است که تاکنون در مورد مسائل متعدد و سلبریتی‌های زیادی بی پرده و صریح صحبت کرده و همین مسئله باعث شده متمایز باشد و گاها برایش دردسر ایجاد شود و نزد برخی چهره‌های شناخته شده فرد مطلوبی نباشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا