زیباترین هتل ‌های دنیا | ۹ هتل فوق العاده برای همه سلیقه ها

حتماً تابه‌حال اقامتگاه‌های بسیاری را دیده‌اید؛ اما فقط هتل ‌هایی به یاد می‌مانند که امکانات فوق‌العاده‌ای داشته باشند یا از نظر ظاهری شما را مجذوب خود نموده باشند. زیبایی ظاهری یک هتل، از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی است که سبب می‌شود تا تجربه خوبی از اقامت در آن منطقه، به یاد داشته باشید. این هتل در کدام شهر و کشور باشد مهم نیست، مهم این است که توانسته نظر شما را جلب نماید.

هتل ‌های بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که از لحاظ خدمات و سبک کاری بی‌رقیب هستند؛ با این حال برخی از این هتل ‌ها آن‌قدر زیبا و چشم‌نوازند که تا آخر عمر آن‌ها را از یاد نمی‌برید. در واقع بهترین روزهای زندگی‌تان را می‌توانید در این هتل‌ ها سپری کنید. برای رزرو هتل حق دارید کمی حساس باشید و به دنبال یک هتل عالی با خدمات کم‌نظیر بگردید. در ادامه این مقاله می‌خواهیم شما را با زیباترین هتل ‌های دنیا آشنا کنیم.

زیباترین هتل ‌های دنیا
زیباترین هتل ‌های دنیا

در این مجموعه به هتل ‌هایی اشاره می‌کنیم که از لحاظ کیفیت، سبک کاری، خدمات و امکانات در رده بالایی قرار دارند و برخی از آن‌ها لیاقت ده ستاره را دارند. هتل ‌هایی که از دیدن آن‌ها حیرت می‌کنید و دوست دارید از گوشه گوشه این هتل عکس یادگاری داشته باشید.

هتل کیپ تاون آفریقای جنوبی

هتلی که ۲۳ سال از ساخت و راه‌اندازی آن می‌گذرد؛ اما هنوز رویای بسیاری از گردشگران است که وارد این هتل شوند. خانه الرمان فقط چند دقیقه با بهترین سواحل کیپ تاون و تله‌کابین کوهستانی فاصله دارد. هتلی که موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد و در میان کوهستان و اقیانوس اطلس واقع شده است. یکی از دلایل محبوب واقع شدن این هتل زیبا، مجاورت واحدهای اقامتی‌اش به دریا است.

از نکات ویژه‌ای که نباید آن را از قلم بیندازیم، باغ یک و نیم هکتاری اطراف هتل بوده که از گیاهان و میوه‌های بومی این منطقه پر شده است. شگفت‌زده می‌شوید وقتی بدانید که یکی از خدمات هتل کیپ تاون، وجود سرآشپزهایی است که به دستور شما غذای مورد علاقه‌تان را در ظرف چند دقیقه آماده می‌کنند. فکرش را بکنید غذا خوردن در کنار منظره‌ای زیبا از اقیانوس اطلس چه لذتی دارد!

هتل ال ماها دبی

هتل ال ماها دبی
هتل ال ماها دبی

اگر عاشق سافاری در کویر هستید و دوست دارید یک روز کویری را پشت سر بگذرانید، نباید از هتل ال ماها دبی غافل شوید. زندگی به سبک بادیه‌نشین‌ها حتماً برای شما هم جذاب است. می‌توانید در یکی از سوئیت‌های این هتل زیبا که با تخت‌های شاهانه و مبلمان آنتیک تزیین شده‌اند، استراحت کنید. از حمام مدرن و جکوزی لذت ببرید و با نمای کویر خاطره‌بازی کنید. جالب است بدانید این هتل در کویرهای حفاظت شده دبی قرار دارد. پس اگر یک آهو یا بز کوهی به میهمانی شما آمد، تعجب نکنید.

هتل ساروجین تایلند

هتل ساروجین تایلند
هتل ساروجین تایلند

تایلند از زیباترین کشورهای آسیا است که انتخاب اقامتگاه در آن کمی سخت است؛ اما مطمئن باشید با انتخاب هتل ساروجین هرگز پشیمان نمی‌شوید. این هتل دارای ساحلی اختصاصی به مساحت ۱۲ کیلومتر است. می‌توانید شب‌ها از بار ساحلی نوشیدنی بگیرید و به استراحت در این هتل زیبا بپردازید. رنگ دکور این اتاق خنثی بوده و تأثیر زیادی روی آرامش ذهن دارد. آبتنی در استخر بزرگ با کابینه‌ای روباز که توسط درختان احاطه شده‌ است، لذتی فراموش‌نشدنی دارد که فقط در هتل ساروجین به تحقق می‌پیوندد.

هتل بلموند ایتالیا

ایتالیا جاذبه‌های زیبایی دارد؛ اما اگر به هتل بلموند سر بزنید تمام آن جاذبه‌ها را از یاد می‌برید. هتلی که دارای یک استخر بی‌نهایت است. این هتل در گذشته یک کاخ باشکوه بوده و امروزه اطرافش را گل‌های رز، درختان لیمو و بوته‌های جذاب پر کرده‌اند. تراس‌های زیبای هتل بلموند ایتالیا با چشم‌اندازی بی‌بدیل از ابرها و دریا شما به رویا فرو می‌برد. داخل اتاق‌های هتل بلموند حمام‌های بزرگی تعبیه شده که نمایی از باغ و دریا را به نمایش می‌گذارند.

هتل رُزوود مکزیک

این هتل به وسعت ۱۳ هکتار است و موقعیت ایده‌آلی دارد. هتل رزوود آنقدر زیبا است که توانسته در لیست بهترین هتل ‌های دنیا جای بگیرد. وقتی وارد این هتل می‌شوید باید از مسیرهای پوشیده شده از سنگ عبور کنید که به استخرهای چند طبقه و کابین‌های دونفره ختم می‌شود.

علاوه بر زیبایی منحصربه‌فرد هتل رزوود مکزیک، باید به امکانات بی‌بدیل آن هم اشاره کنیم. این هتل متشکل از ۶۷ اتاق مجزا با کفپوش‌های چوبی است که مبلمان و اسباب و اثاثیه آن، به دوران مستعمره بودن مکزیک بازمی‌گردد. از خدمات بی‌نظیر این هتل می‌توان به اتاق‌های بزرگ ۱۶۰ متری با وان‌های پر از کف و معطرش اشاره نمود.

هتل بلموند پالاسیو نازاریناس پرو

این هتل که قدمت دیرینه‌ای دارد با طراحی و دکوراسیونش، شما را مات و مبهوت می‌کند. سوئیت‌هایی که مانند یک خانه مجهز است. اگر بخواهید از قدمت هتل بلموند پرو بدانید، باید به دنبال سرنخ‌هایی در سال ۲۰۱۲ باشید. حتماً در جای‌جای این هتل سنگ‌های امپراتوری اینکاها را خواهید دید که به دوران استعمار پرو به دست اسپانیایی‌ها بازمی‌گردد. ساختمان این هتل در قرن هفدهم به ویلایی خصوصی تبدیل شد که برای تزیین بخش‌های مختلفش از طلا کمک گرفته شده بود.

امروزه هتل بلموند پرو دارای ۵۵ واحد اقامتی مجهز به امکاناتی نظیر بالکن‌های خصوصی، آبنماهای زیبا، استخر آبگرم و فضای سبز است. وقتی وارد این هتل می‌شوید اصلا نباید نگران آشنا شدن با قسمت‌های گوناگونش باشید؛ چراکه خدمه هتل در سریع‌ترین زمان ممکن امور مربوط به پذیرش و آشنایی با هتل را انجام می‌دهند. از خدمات کم‌نظیر این هتل، قرار دادن پمپ اکسیژن در سوئیت‌هاست تا افرادی که در ارتفاعات دچار مشکل می‌شوند استرسی نداشته باشند.

مزرعه گیب تانزانیا

اقامت در این مزرعه زیبا بیشتر برای طبیعت دوستان جذاب به نظر می‌رسد. مزرعه گیپ در سال ۱۹۲۹ به دست برزگران آلمانی به منظور کشت قهوه ساخته شد. ساختمان این هتل در سراشیبی قرار گرفته و پوشیده از درختان زیبا است. این مزرعه محبوب برای مراسم‌های و تعطیلات استفاده می‌شود. مردم بومی این منطقه به شدت عاشق مزرعه گیپ هستند. کلبه‌های این مزرعه در مجاورت باغ‌های میوه و گیاهان استوایی قرار دارد که حال شما را بهتر می‌کند.

هتل میستیک یونان

هتل میستیک یونان
هتل میستیک یونان

تصور کنید دریا یک تلویزیون بزرگ است و شما برای تماشای این فیلم، به صخره‌های مبل‌مانند، تکیه داده‌اید! این جمله که گفتیم، تنها یک توصیف کوچک از هتل میستیک یونان است. هتلی رویایی که به صخره‌های زیبای سانتورینی مشرف است. برای رسیدن به ساختمان اصلی هتل باید از پله‌ها استفاده کنید.

هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند در هتل میستیک یونان اقامت داشته باشد؛ چون اتاق‌های این هتل از لحاظ شکل و ساختار با یکدیگر تفاوت دارند. واحدهای اقامتی این هتل بیشتر به سبک غارهای گذشته بوده که از تخته چوب‌ها و سنگ‌های تراش داده شده برای ساخت آن استفاده شده است. میز و صندلی‌های این هتل هم از سنگ‌های تخم مرغی شکل ساخته شده‌اند که بسیار بامزه هستند.

جمع‌بندی

هتل های بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارد که در زیبایی، بی‌مثال هستند. البته زیبایی برای هر فرد به یک معناست! بعضی از افراد هتل های کویری را دوست دارند و برخی دیگر هتل های ساحلی! مفهوم زیبایی برای هر فرد متفاوت است. از همین رو در این متن به انواع هتل های کویری، ساحلی، کوهستانی و صخره‌ای اشاره کردیم.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا