اندیشه فولادوند و سارا بهرامی با مسعود کیمیایی در خائن کشی همکار شدند + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره فیلم سینمایی خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی و به تهیه کنندگی علی اوجی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. حمیدرضا آذرنگ به جمع بازیگران فیلم خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی و به تهیه کنندگی علی اوجی پیوست! این دومین همکاری حمیدرضا آذرنگ با مسعود کیمیایی بعد از قاتل اهلی در سینما خواهد بود.

حمیدرضا آذرنگ امسال فیلم روزی روزگاری در آبادان را به تهیه کنندگی عبدالله اسکندری و علی اوجی در جشنواره فیلم فجر در قامت کارگردان دارد که اولین حضور وی به عنوان کارگردان در سینما است. شنیده ها حاکی از این است که حمیدرضا آذرنگ نقشی متفاوت و چالش برانگیز را در فیلم خائن کشی بر عهده دارد.

چندی پیش نیز اندیشه فولادوند به جمع بازیگران فیلم خائن کشی پیوسته بود! اندیشه فولادوند ۱۷ سال پیش در نخستین تجربه بازیگری خود در فیلم سربازهای جمعه جلوی دوربین رفت و خائن کشی دومین همکاری او با مسعود کیمیایی محسوب می شود!

پیش از این حضور امیر آقایی ، سارا بهرامی ، پانته آ بهرام ، پولاد کیمیایی و مهران مدیری در فیلم قطعی شده بود. خائن کشی چند بازیگر مطرح دیگر دارد که طی روزهای آینده معرفی می شوند تا این فیلم به زودی جلوی دوربین برود!

خائن کشی که پیش تولید آن از چندی پیش آغاز شده است سی امین فیلم مسعود کیمیایی است که با سرمایه شخصی و در بخش خصوصی با تهیه کنندگی علی اوجی خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می ‌کند. مسعود کیمیایی در سی‌ امین ساخته خود، داستان مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌ کشد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا