سارا سالامو بازیگر فیلم اصغر فرهادی و نامزد ایسکو کیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره سارا سالامو بازیگر فیلم اصغر فرهادی و نامزد ایسکو ، فوتبالیست اسپانیایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سارا سالامو و ایسکو یکی از زوج های مشهور کشور اسپانیا هستند!

چندی پیش انتشار پوستر فیلم همه می دانند به کارگردانی اصغر فرهادی توسط ایسکو ، بازیکن فوتبال اهل اسپانیا و یکی از کاپیتان های باشگاه فوتبال رئال مادرید در استوری اینستاگرام وی، توجه بسیاری از ایرانیان به خصوص هواداران باشگاه رئال مادرید را به خود جلب کرد! ایسکو در این عکس نام نامزد خود یعنی سارا سالامو را نیز منشن کرده بود!

سارا سالامو متولد ۲۰ ژانویه سال ۱۹۹۲ میلادی در شهر سانتاکروز تنریف می باشد. او در حال حاضر با ۲۶ سال سن، یک مدل و بازیگر سرشناس اسپانیایی شناخته می شود و عمده شهرت وی نیز به سبب دوستی او با ستاره باشگاه رئال مادرید یعنی ایسکو است. پدر سارا کارگردان بود و از او در برخی از فیلم های کوتاه خود استفاده کرده است! سارا تحصیلات خود را در زمینه سینما و نمایش ادامه داد و برای فعالیت جدی در دنیای بازیگری در ۱۸ سالگی به شهر مادرید در کشور اسپانیا سفر کرد.

بازی در چند فیلم و سریال و همینطور اجرای نمایش در چند شهر مهم اروپایی کارنامه ی بازیگری سارا سالامو را تشکیل می دهد. سارا سالامو در سال ۲۰۱۷ میلادی مقابل دوربین اصغر فرهادی رفت و در بخش هایی از فیلم همه می دانند حضور داشت.

درباره فیلم همه می دانند بد نیست بدانید این فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی، فیلمی در ژانر تریلر روان ‌شناختی می باشد. این فیلم که هشتمین فیلم بلند اصغر فرهادی است به زبان اسپانیایی ساخته شده است و بازیگرانی همچون خاویر باردم، پنه‌لوپه کروز و ریکاردو دارین در آن ایفای نقش می ‌کنند. همه می‌ دانند نخستین بار در جشنواره فیلم کن سال ۲۰۱۸ میلادی اکران شد و به عنوان فیلم افتتاحیه نیز به نمایش درآمد! همه می ‌دانند دومین فیلم اسپانیایی زبانی بود که در تاریخ جشنواره بین‌ المللی فیلم کن به عنوان فیلم افتتاحیه انتخاب شد. سارا سالامو در فیلم همه می دانند در نقش روسیو، دختر فرناندو (با بازی ادوآرد فرناندس) و ماریانا (با بازی الویرا مینگس) ظاهر شد!

بد نیست بدانید سارا سالامو و ایسکو (با نام اصلی فرانسیسکو رومن آلارکون سوارز) در زندگی مشترک خود، ماجراهایی عجیبی داشته اند! سارا سالامو نامزد ایسکو در یرنامه تلویزیونی La Resistencia درباره زندگی با ایسکو و رابطه جنسی خود صحبت های عجیبی داشت! صحبت هایی که واکنش ها را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در پی داشت!

لازم به بیان است سارا سالامو و ایسکو، دارای فرزند مشترکی می باشند! فرزند مشترک آن ها، تئو نام دارد. نام فرزند دیگر ایسکو، فرانسیسکو است که با پدر خود و سارا زندگی می کند. البته در سال ۲۰۱۹ میلادی، آن ها صاحب فرزند سوم خود نیز شدند!

درباره ایسکو بد نیست بدانید وی یک هافبک هجومی است که توانایی بازی در پست ‌های هافبک دفاعی، هافبک میانی، هافبک کناری و وینگر را دارد!

سارا سالامو در اینستاگرام

https://www.instagram.com/sarasalamo

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا