ساعت دقیق پخش برنامه همرفیق با حضور علی انصاریان به صورت رایگان

برنامه‌ همرفیق با اجرای شهاب حسینی که به تازگی از سرویس نماوا پخش می‌شود در اقدامی تازه و با هدف ادای دین به زنده‌یاد علی انصاریان اعلام کرد که او در تاریخ پنجشنبه ۲۳ بهمن مهمان این برنامه خواهد بود. با این وجود که همرفیق تنها برای کاربران مشترک این سرویس قابل مشاهده است، نماوا تماشای این قسمت را برای تمام کاربران خود رایگان کرده است.

چند هفته پیش شاهد اتفاقات بسیار تلخ و ناراحت‌کننده‌ای بودیم. درست یک هفته پس از درگذشت مهرداد میناوند، بازیکن با استعداد و سابق تیم ملی ایران و تیم‌هایی چون پرسپولیس تهران و اشتورم گراتس اتریش، علی انصاریان دیگر بازیکن فوتبال که طی سال‌های گذشته در حوزه سینما هم فعالیت خود را شروع کرده بود، به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا درگذشت. لازم به ذکر است که او در فیلم رمانتیسم عماد و طوبی که به تازگی از جشنواره فیلم فجر پخش شد، به عنوان بازیگر حضور داشت.

برنامه همرفیق که به تازگی اعلام کرد علی انصاریان و رضا صادقی مهمان برنامه آخر هفته خود هستند کار خود را از ۲۰ آذر ۱۳۹۹ به کارگردانی و اجرای شهاب حسینی شروع کرد. مهمانان دعوت شده به این برنامه در هر قسمت باید یک نفر را به عنوان همرفیق خود اعلام کنند تا در برنامه حضور داشته باشد. علی انصاریان در این برنامه رضا صادقی را به عنوان همرفیق خود اعلام کرده و بینندگان برای اولین بار شاهد گفتگوی پخش نشده آن‌ها هستند. آن‌ها در این برنامه از مسائلی مانند رفاقت، خانواده و خاطرات مشترکشان صحبت کرده‌اند.

در آخر باید به این نکته مهم اشاره کرد که این قسمت از برنامه همرفیق کاملا با اجازه خانواده مرحوم انصاریان پنجشنبه ساعت ۲۱ در نماوا منتشر خواهد شد. علی انصاریان در در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ و دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا