ساعت دقیق پخش و تکرار سریال زندگی زیباست از شبکه دو

سریال زندگی زیباست با داستان جذاب و عاشقانه ای که دارد می تواند مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند. این سریال هر روز در ۳ نوبت از شبکه دو پخش و تکرار می شود.

سریال زندگی زیباست

آشنایی با سریال زندگی زیباست

در سریال زندگی زیباست ما داستان ۷ عاشق را می بینیم که قرار است به معشوق خود برسند البته طبیعتا در این میان موانعی هم وجود دارد و مشکلاتی نیز سر راه شخصیت های آن قرار می گیرد.

این سریال ابتدا قرار بود در سال ۹۸ روان آنتن شود اما پخش آن به تعویق افتاد و حتی تعدادی از بازیگران آن در نامه ای به رییس صدا و سیما نسبت به این اتفاق ابراز گلایه کردند. در نهایت پخش این سریال از روز ۱۲ تیر شروع شد.

زمان پخش و تکرار از شبکه ۲

سریال زندگی زیباست هر شب ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش می شود اما اگر موفق نشدید آن را تماشا کنید یا دوست داشتید تکرار هر قسمت را بار دیگر ببینید می توانید برای ۹ صبح یا ۱۶ و ۱۵ دقیقه وقت خود را خالی کنید البته ساعت های تکرار ممکن است چند دقیقه ای جا به جا شود و آن هم به دلیل فشردگی برنامه ها و همچنین حجم پیام های بازرگانی طبیعی است.

در هر صورت این سریال داستان گیرایی دارد و البته قاسم جعفری نیز نشان داده در ساختن سریال های جذاب بسیار کاربلد است. مسافری از هند و خط قرمز دو مجموعه به کارگردانی او است که هنوز در یادها مانده و هر بار از شبکه ای بازپخش می شود پرمخاطب است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا