ساعت دقیق پخش و تکرار سریال سرجوخه از شبکه سه

سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی و با نقش آفرینی بازیگران جوان کشورمون نظیر سامان صفاری و نیلوفر کوخانی برای شبکه سه سیما ساخته شده است. «سرجوخه» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری، محصول سال ۱۴۰۰ مرکز سیما فیلم می باشد که قراره به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

سریال سرجوخه

احمد معظمی سال گذشته هم سریال خانه امن را روی آنتن برد که در جذب مخاطب موفق عمل کرد. حالا باید دید که با این سریال می تواند بینندگان را با سریال همراه کند.

نویسندگی این سریال در ژانر درام امنیتی ـ اجتماعی بر عهده حسین امیرجهانی بوده است.

تصویربرداری سریال «سرجوخه» در داخل و خارج از کشور انجام شده است و شهرک دفاع مقدس و سایت هلی کوپتری هلال احمر از جمله لوکیشن های سریال در کشورمون بوده است.

خلاصه داستان سریال سرجوخه

این سریال با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

سریال سرجوخه بعد از پایان مجموعه تلویزیونی همسایه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش و در ساعت های ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر  روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا