ساعت دقیق پخش و تکرار سریال صاحبدلان از شبکه آی فیلم

سریال صاحبدلان به کارگردانی محمدحسین لطیفی از جمله مجموعه هایی است که در ماه مبارک رمضان می توانید آن را از شبکه آی فیلم تماشا کنید. ساعت پخش و تکرار، تعداد قسمت ها و …. را در ادامه بخوانید.

سریال صاحبدلان

خلاصه داستان سریال صاحبدلان

صاحبدلان، زندگی پیرمردی صحاف به نام سید خلیل صحاف‌زاده را روایت می‌کند که با ورود قرآنی برای صحافی به خانه‌اش خودش و نوه‌اش، دینا وارد ماجراهایی می‌شوند که از داستان پیامبران در قرآن الهام گرفته شده ‌است.

داستان صاحبدلان درباره صحاف پیر و متدینی به‌نام سیدخلیل صحاف‌زاده است که به‌جهت کهولت سن، کار صحافی را رها می‌کند و مشغول خرید و فروش کتب خطی و قدیمی می‌شود، در عین حال او با نوه‌اش دینا که دانشجوی رشته فیزیک است، اختلافاتی دارد و از آن سو پسرش محمود هم بر سر سهم‌الارثش با پدر کشمکش دارد.

یکی دیگر از شخصیت های اصلی داستان، سید جلیل برادر بزرگ سید خلیل است که شرکت ساختمانی بزرگی را با دو پسر و دامادش اداره می‌کند و بنا دارد که به‌منظور توسعه فعالیت‌هایش با شخصی به‌اسم حشمتیان که مجری طرح‌های نفتی است، به سرمایه‌گذاری و ساختمان‌سازی در امارات بپردازد. موفقیت رامین پسر بزرگ سیدجلیل در شرکت و خانه، حسادت برادر کوچکش شاهین را برانگیخته و آن‌ها نیز مشکلات و اختلافاتی جدی با هم دارند و… .

بازیگران سریال صاحبدلان

بازیگران مطرحی چون حسین محجوب، محمد کاسبی، مهرانه مهین ترابی، ثریا قاسمی، حمید ابراهیمی، برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، هایده حائری، مجید یاسر و سیروس گرجستانی به ایفای نقش پرداختند.

ضمن آن که باران کوثری پس از بازی در این اثر تلویزیونی به شهرت قابل توجهی رسید به طوری که راهش برای ورود بدون دردسر به سینما بعد از این اتفاق به خوبی گشوده شد.

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال ۳۰ قسمتی صاحبدلان روزی سه نوبت از شبکه آی فیلم پخش می شود. شما در ساعت های ۱۲ شب، ۸ صبح و ۴ بعد ازظهر می توانید شاهد این مجموعه باشید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا