ساعت دقیق پخش و تکرار سریال قصه های ما از شبکه امید

سریال قصه های ما کاری از سیمای مرکز گیلان است که برای پخش در شبکه امید در نظر گرفته شده و اولین آن روز شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ به روی آنتن می رود. مجموعه تلویزیونی قصه های ما از روز شنبه (۱۶ اسفند ماه ۹۹)، جایگزین سریال حکایت های کمال در شبکه امید می شود. این سریال به تهیه‎ کنندگی عبدالله جلالی هریس و کارگردانی صادق حسین ‎پور تولید شده است.

سریال قصه های ما روایت زندگی پسر نوجوانی است به نام مانی،  که در دوران کودکی پدر و مادر خود را از دست داده و بر حسب اتفاق مجبور می‌شود برای مدتی زندگی راحت خود در شهر را ترک و به روستا نقل مکان کند. مانی علاقه زیادی به نویسندگی دارد و در تخیلات خود تصور دیگری از روستا دارد و خود را برتر از دیگر نوجوانان روستا می‌بیند و شرایط زندگی در روستا را بسیار دشوار تصور می‌کند اما اتفاقاتی در طول سریال موجب می‌شود که مانی متوجه زیبایی‌ها و امکانات روستا می ‎شود و همه هم سن و سالانش، دوستان خوبی برای او می‌شوند.

اصغر کهن قنبریان، سهیلا اخلاقی، مهدی مخبری، امیر حامد، زینب شعبانی، نرگس خاتون بدر طالعی، آرین نصری، سامان خلیلی، آرین امانی و… بازیگران این مجموعه را تشکیل می ‎دهند.

سریال قصه های ما از روز شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۶:۳۰ در شبکه امید پخش و تکرار آن همان شب ساعت ۲۳:۱۵ و روز بعد ساعت  ۴ و ۸:۱۵ صبح می باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا