ساعت دقیق پخش و تکرار سریال مثل یک کابوس از شبکه آی فیلم

سریال مثل یک کابوس سریال جذاب و معمایی ساخته شهرام شاه حسینی است که روی آنتن شبکه آی فیلم می رود. این سریال در ۱۶ قسمت ساخته و برای اولین بار سال ۱۳۹۰ پخش شده است.

سریال مثل یک کابوس

خلاصه داستان سریال مثل یک کابوس

ناصر پارسا که در زندگی‌اش، چیزی برای از دست دادن ندارد؛ پس از ۳۰ سال به کشور باز می‌گردد. او از دختر دوست قدیمی‌اش کیوان، می‌خواهد تا وکالت پرونده قتلی را بر عهده بگیرد که سال‌ها پیش، ناصر را به خاطر آن متهم ساخته‌اند. . . .

سریال مثل یک کابوس احترام به حقیقت را تبلیغ می‌کند. آدم‌ها در شرایط مختلف موفقیتشان بستگی دارد به این‌که چقدر می‌توانند حقیقت را قبول کنند. قهرمان این سریال بـرای به دست آوردن عدالتی که از او دریغ شده است به کشورش برمی‌گردد. او می‌خواهد حقیقت را به دست بیاورد. قبل از انقلاب به این فرد ظلم شده است و در اثر این ظلم، زندگی کابوس‌واری را می‌گذراند. او می‌فهمد که در کشور خودش می‌تواند عدالت را پیدا کند. نقش این قهرمان را داریوش فرهنگ بازی می‌کند.

این سریال با مشارکت شرکت ملی گاز ایران ساخته شده است و فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف صحیح گاز طبیعی نیز یکی از اهداف آن است. در لابه‌لای تصاویر این سریال خواهیم دید که سوءمصرف وسایل گازسوز چه تبعاتی را به دنبال خواهد داشت.

سریال مثل یک کابوس هر روز ساعت ۵ بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن در دو نوبت ساعت های یک بامداد و ۹ صبح روز بعد خواهد بود.

 بازیگران سریال مثل یک کابوس

در این مجموعه تلویزیونی بهرام ابراهیمی، نیما راد، سارا بهرامی، شراره دولت آبادی، احمد ساعتچیان، پریناز ایزدیار، محمد صادقی، داریوش فرهنگ، زهره حمیدی، ناصر طهماسب، امید منصور فلاح، آرمان صورتگر، حامد افضلی و رها حاجی زینل بازی کرده اند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا