ساعت دقیق پخش و تکرار سریال نون خ ۳ از شبکه شما

شبکه شما با آغاز ماه مبارک رمضان سریال پرمخاطب نون خ ۳ را روی آنتن برده است که هر شب از این شبکه پخش می شود. سریالی که به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده است.

سریال نون خ ۳ از شبکه شما

سریال نون خ ۳ با شروع ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه شما رفته است. این سریال دیدنی به کارگردانی سعید آقاخی تولید و در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش شد و با استقبال بسیار خوب بینندگان همراه بود.

داستان این مجموعه با ازدواج شیرین، دختر نورالدین شروع می‌شود که در حین آن داماد ناپدید می‌شود. در این میان شوهر خواهر نورالدین خانزاده، بهادر خان، به یک معدن طلا دست پیدا می‌کند و سعی می‌کند کسی از این قضیه مطلع نشود؛ ولی در ادامه با ورود اهالی روستا از جمله کیوان، سلمان و سیروس به ماجرای معدن، این داستان شکل دیگری به خود می‌گیرد.

تلاش اهالی روستا برای استخراج طلا از معدن، رقابت فریبرز و سلمان برای ازدواج با شیرین، واریز پولی هنگفت از سوی پدر نازنین به حساب نورالدین و ورود آب قنات روستا به معدن در پی انفجار دینامیت از ماجراهایی هستند که داستان اصلی این مجموعه را شکل می‌دهند.

سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می شود و در ساعت های ۲:۳۰ بامداد و ۱۱:۳۰ تکرار آن به روی آنتن می رود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا