ساعت دقیق پخش و تکرار سریال چهارگاه از شبکه یک

در فاصله پخش دو سریال احضار و سریال زیرخاکی ۲، شبکه اول سیما سریال چهارگاه از مجموعه روزهای بهتر به کارگردانی بیژن میرباقری را روی آنتن می برد. به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، داستان این اپیزود به قلم سارا باقرزاده به نگارش درآمده و روایت چهار مادر است که عاشقانه برای نجات فرزندان خود مبارزه می‌کنند.

سریال چهارگاه

بازیگران این اپیزود مریم سعادت، مریم مقدم، کوروش تهامی، امیر رضا دلاوری، الیکا عبدالرزاقی، کاظم هژیر آزاد، نگین معتضدی، غلامرضا اصانلو، علی اصغر طبسی و هانیه کریمی هستند.

سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از: مدیر تصویر برداری شهرام نجاریان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز ایما استمراری، تصویربردار سید هادی پویا حسینی، صدابردار محمد حبیبی، مدیر تولید حسین پور کیانی، طراح صحنه و لباس سحر شهامت، طراح گریم محسن دار سنج، جانشین تولید امیر حیدری، مدیر تدارکات امیر حیدری، عکاس امیر فائض، تدوین حمید نجفی راد، آهنگساز عماد توحیدی و صداگذار بهروز معاونیان.

مجموعه تلویزیونی چهارگاه به تهیه کنندگی احمد زالی محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در شش قسمت تولید شده است و از امشب (۲۵ اردیبهشت ماه) حوالی ساعت ۲۲ و ۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا