ساعت دقیق پخش و تکرار سریال کهنه سوار از شبکه آی فیلم

سریال کهنه سوار از جمله مجموعه های خاطره انگیز تلویزیون است که برای شبکه ۳ تولید شد و اکنون بعد از گذشت سال ها از اولین پخش آن بار دیگر روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

سریال کهنه سوار

خلاصه داستان سریال کهنه سوار

داستان کهنه سوار درباره ورزش کشتی است. حسین از علاقه‌مندان سرسخت ورزش کشتی است. پدر حسین که خود از کشتی‌گیران قدیمی و صاحب نام بود، به شدت مخالف ورود حسین به این رشته است. پدر به دلیل آنکه در این راه، ناجوانمردی‌های بسیاری دیده است، قسم خورده است هرگز اجازه ندهد پسرش به این ورزش مشغول شود اما حسین به علت علاقه شدیدش نمی‌توانست از کشتی دل بکند؛ به همین خاطر و بدون اجازه پدر در کلاس‎های آموزش فنون کشتی مدرسه ثبت‌نام می‌کند و این در حالی است که پدر هنوز از این تصمیم حسین بی ‎خبر است. با بر ملاشدن این اشتیاق اختلافات و کشمکش های خانوادگی بین پدر و پسر تا سر حد اعمال خشونت و تنبیه ادامه می یابد ولی سرانجام پسر پیروز می شود و …

سریال کهنه سوار چند قسمت است؟

سریال کهنه سوار به کارگردانی اکبر خواجویی تولید سال ۱۳۷۶ است که در ۲۴ قسمت ساخته شده و هر قسمت حدود ۴۵ دقیقه است.

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال کهنه سوار هر روز ساعت ۵ بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود  تکرار آن در ساعت های یک بامداد و ۹ صبح روز بعد است.

بازیگران سریال کهنه سوار

سریال کهنه سوار یادآور خاطرات تعدادی از بازیگران بزرگ و نامی ایران است، بازیگرانی که اگرچه دیگر در قید حیات نیستند اما هنوز با آثار خود در دل ما زنده اند. محمدعلی کشاورز، حمیده خیرآبادی، محمود پاک نیت، محمود مقامی، محسن زهتاب، حسین ابراهیمی، جعفر بزرگی، آناهیتا نعمتی، مریلا زارعی و… در این مجموعه بازی کرده اند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا