سال ۹۸ برای متولدین فروردین چگونه است؟ | فال فروردینی ها در سال ۹۸

طالع بینی سال ١٣٩٨ نوید تحولات زیادی را برای برج حمل داده است. متولدین این برج که با خصلت مبارزه طلبی و توانایی به دست آوردن چیزهای هیجان زده معروف هستند تحت تأثیر قوانین سیاره مریخ می باشند. این سال شما در مسیر زندگی شغلی و شخصی تان موفق خواهید بود. شما بالأخره موفق به استفاده صحیح از خصلت بلند پروازی تان می شوید برعکس، سال قبل خجالتی و سست بودید.از آغاز سال جدید شما بسیار مصمم خواهید بود. شما یک دوره بسیار مثبت خواهید داشت. در سه ماهه بعدی ستارگان در زمینه مراودات به نفع شما خواهند بود.

متولدین فروردین
فال سال ۹۸ برای متولدین فروردین

نیمه سال نقطه عطفی برایتان خواهد بود. شما الآن باید سخت کارکنید تا سطح زندگی عادی تان را حفظ کنید. پاییز و زمستان ١٣٩٨ زمان های مناسبی برای برج حمل هستند. شما موفقیت شغلی را جشن خواهید گرفت و خبرهای خوشایند خانوادگی تان را دنبال خواهید کرد. با رسیدن فصل بهار شما در زمینه مراودات کارهای مهمی انجام می دهید. عشق و سازگاری با شریک زندگیتان مثل یک منظره شکوفا خواهد شد. مجردها نباید ناامید شوند. در این فصل عاشقانه، آنها مثل یک آهنربا جنس مخالف را جذب خواهند کرد. فقط در سه ماهه سوم سال مراقب باشید. چون ممکن است به دلیل لجاجتتان با افراد زد و خوردهایی داشته باشید. سعی کنید خودخواه نباشید و به اندازه کافی به محبوب تان توجه کنید.

متولدین فروردین
فال سال ۹۸ برای متولدین فروردین

در این سال تغییرات زیادی در شغلتان ایجاد می شود. پارسال سخت کار می کردید و صبورانه انتظار می کشیدید و امسال بالأخره پاداش دریافت خواهید کرد. به لطف خصلت بلند همتی تان قادر به مدیریت کارهای مهم خواهید بود. همچنین شما فرصتی برای اثبات بهتر خودتان در موقعیت های برجسته پیدا خواهید کرد. نزدیک نیمه سال ممکن است رکود اقتصادی پیش بیاید اگر احساس خسارت کردید از دوستتان بخواهید به شما مشاوره بدهد.پیشگیری از بیماری ها را دست کم نگیرید و مراقب سلامتی تان به ویژه در تگرگ های پاییزی باشید. سعی کنید در بدنتان به استقامت فیزیکی دست یابید.

طالع بینی به شما توصیه می کند که اعضای خانواده تان را فراموش نکنید. شما امکانات زیادی در اختیار خواهید داشت که نزدیکترین آنها در تحقق آرزوهایتان به شما کمک خواهند کرد.
سال خوبی داشته باشید

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا