سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ؛ چگونه مجازی کتاب از نمایشگاه بخریم؟ + نمایشگاه کتاب ۹۹ تمدید شد

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سال ۹۹ و همچنین راهنمای خرید کتاب خواهیم داشت! با ما همراه باشید. نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از ۶ تا ۸ بهمن به‌ مدت دو روز تمدید شده بود، دوباره به‌مدت ۲ روز تمدید شد. به این ‌ترتیب نمایشگاه مجازی تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ شمسی برپا است. علاقه ‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می ‌توانند به سامانه tehranbookfair.ir  مراجعه کنند.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته است و کتاب های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب های ناشران خارجی با تخفیف حداقل ۵۰ درصدی ارائه می شود.

پس از لغو نمایشگاه کتاب تهران در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال راهی برای حمایت از ناشران و بازار کتاب کشور بود و با استفاده از تجربیات حضور در نمایشگاه‌ های مجازی برگزار شده توسط دیگر کشورها نظیر نمایشگاه بزرگ کتاب فرانفکورت که مجازی برگزار شد، تصمیم بر برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی گرفت.

در ادامه محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به ریاست ایوب دهقانکار را مسئول برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب معرفی کرد.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، هزار و ۷۳۲ ناشر داخلی ثبت ‌نام کردند و بالغ بر ۱۰۰ هزار عنوان کتاب آماده عرضه در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران قرار دارد. ۱۸۰ ناشر خارجی با ۲۰ هزار عنوان کتاب، ۱۴۲ نهاد فرهنگی و آژانس ادبی در بخش رایت ‌سنتر نیز در این نمایشگاه حضور دارند و ۱۴۵ نشست رونمایی کتاب، ۲۰ نشست بین‌المللی و ۲۵ نشست داخلی با حضور ۱۸۰ سخنران داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

بیش از ۸۰ هزار دانشجو و طلبه و ۳۰ هزار هیئت علمی و اهالی قلم از تسهیلات نمایشگاه کتاب برخوردار خواهند شد و هزینه ارسال کتاب ‌ها نیز از سوی شرکت پست جمهوری اسلامی برای همه مخاطبان رایگان اعلام شده است.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سال ۱۳۹۹ شمسی به مدت دو روز تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۸ بهمن ‌ماه سال ۱۳۹۹ شمسی تمدید شد.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب ‌ها به صورت رایگان برای خریداران ارسال می ‌شوند و علاقه ‌مندان می ‌توانند برای خرید کتاب به tehranbookfair.ir مراجعه کنند.  ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته است و کتاب ‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌ های ناشران خارجی با تخفیف حداقل ۵۰ درصدی ارائه می ‌شود.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن ‌ماه سال ۱۳۹۹ شمسی کار خود را آغاز کرده است و پیش‌تر قرار بود ششم بهمن ‌ماه به کار خود پایان دهد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا