ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون و گوینده کیست؟ + ماجرای طلاق وی در ۲۷ سالگی

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون و گوینده و همچنین ماجرای طلاق وی در ۲۷ سالگی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ستاره سادات قطبی ، مجری تلویزیون و گوینده متولد ۳ اسفند ماه سال ۱۳۶۵ شمسی در شهر اصفهان می باشد. جالب است بدانید او از سوم دبستان رشته ورزشی والیبال را انتخاب کرد و تا دبیرستان در این رشته به چندین مدال قهرمانی نیز دست یافت! در دوره ی دبیرستان، در رشته ی ادبیات مشغول به تحصیل بود اما در رشته خبرنگاری وارد دانشگاه شد! او فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته خبرنگاری می باشد.

ستاره سادات قطبی از ۱۰ تا ۱۸ سالگی ، والیبال را به صورت حرفه ای ادامه داد؛ سپس به ورزش کیک بوکس و رشته های فول کنتاکت علاقمند شد؛ اما به خاطر مسائل شخصی نتوانست این ورزش را ادامه دهد.

ستاره سادات قطبی تنها در ورزش، فعال نبود! به خاطر اینکه مادر او، مربی قرآن بود، از دوران دوبستان با نوار کاست استاد پرهیزگار جزو اول قرآن را حفظ کرد و در نهایت در سال ۱۳۸۰ شمسی و وقتی ۱۵ سال سن داشت، توانست حافظ کل قرآن شود!

ستاره سادات قطبی مدتی در شبکه آموزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان گرافیست مشغول بکار بود! وی بعد از ازدواج دوم خود با شهرام شکیبا در سال ۱۳۹۶ شمسی با وی، اولین تجربه اجرای مشترک را کسب کرد!

زندگی شخصی ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی سال ها پیش ازدواج کرد که با تولد یک فرزند پسر به نام ” امیر علی ” این زندگی به جدایی ختم شد! سرپرستی کودک نیز به پدر وی واگذار شد.

او برای دومین بار در سال ۱۳۹۳ شمسی و وقتی ۲۸ سال سن داشت، با شهرام شکیبا مجری ۴۲ ساله ازدواج کرد! ثمره زندگی زندگی مشترک ستاره سادات قطبی و شهرام شکیبا یک فرزند پسر دیگر به نام ” صدرا ” می باشد. بد نیست بدانید همسر اول شهرام شکیبا نیز مهسا ملک مرزبان (مجری تلویزیون) بود که در سال ۱۳۸۵ شمسی و با وجود داشتن یک فرزند پسر به نام ” علی ” به طلاق ختم شد!

او در مصاحبه ای می گوید: ” من کتاب خیلی خواندم؛ اما بهترین کتابی که خواندم قرآن کریم است. هر زمانی که قلبم می‌ گیرد، آن را می خوانم. خیلی خوب است که قرآن را با معنی بخوانیم. “

اما ستاره سادات قطبی به تازگی در صفحه اینستاگرام خود، این چنین نوشته است:

” سلام به روی ماهتون بنده های خوب خدا

۱۹ ساله بودم ازدواج کردم و ۲۷ سالگی جدا شدم.

اونموقع و الان دختران ۲۷ ساله هنوز مجرد بودند و هستند اما من هشت سال زندگی متاهلی رو تجربه کردم اما نتونستم ادامه بدم. اصلا شیرین نبود. هم مسیر نبودیم. تفکراتمون، اهدافمون همه متفاوت بود. دائم درجا میزدم و دور خودم میچرخیدم. خیلی سخت بود. نمیشد و تمومش کردم.

قبل از اینکه با شهرام آشنا بشم گفته بودم همه ی مردها عین هم اند. فقط قیافه هاشون باهم فرق میکنه. اما ازدواجم با شهرام بهم ثابت کرد که اشتباه فکر میکردم. وقتی یه مَرد کنارت باشه و تو رو بفهمه،وقتی بشه سنگ صبورت، وقتی بفهمی اگه کم آوردی مَرد مهربونِ زندگیت تو رو تنها نمیگذاره، حتی اگه همه ی آدم ها تو رو رها کنند دنیا برات قشنگه چون کسی رو داری که به همه ی آدم ها و دنیامیارزه!.اسم پانسیونی که خیلی اتفاقی پیدا کردم ودرش زندگی می کردم (مادران) بود. میدان آرژانتین انتهای خیابان الوند.

همونجایی که از بچگی آرزو داشتم بدونم کجاست؟خداهمیشه توگوشم میگفت (إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسرا)ومن امیدداشتم همیشه هوامو داره!

گاهی تو شرایط سخت از دستش عصبانی می شدم و بهش غر میزدم که چرا منو نمیبینی، چرا رو تو ازم برگردوندی؟ اما بعدش میفهمیدم چیزی که میخواستم ونشدبه صلاحم بود! #پانسیون مادران پراز مادران و دخترانی بودکه هرکدوم یه قصه ایی داشتند یکی فرار کرده بود، یکی واسه دانشگاه اومده بود، یکی واسه کاراومده بودیکی زندگیشو فروخته بود بره خارج ازکشورامامن نه فرار کرده بودم،نه دانشگاه می رفتم ،نه کاردرست و حسابی داشتم و نه می خواستم از ایران برم من فقط دنبال یه جایی بودم بتونم تنها زندگی کنم. دلم واسه خودم تنگ شده بود. میخواستم خودمو پیدا کنم خانواده ام هم مشکلی نداشتند و گفتند هر جور خودت صلاح میدونی. نمی خواستم حالا که جدا شدم بعد از هشت سال اونا منو بدون امیر علی ببینند و غصه بخوردند!

یادمه بچه که بودم خانم رضایی مجری تلویزیون می گفت نقاشی هاتونو به ادرسِ تهران، میدان آرژانتین، انتهای خیابان الوند، شبکه ی دوسیما بفرستید! اون خیابون واون شبکه واسه من آرزو شده بود. همه اش می گفتم کاش میشد منم یه روزی مثل بقیه ی بچه ها برم برنامه کودک!

هیچ وقت این آرزوم محقق نشد اما خدا جوری جبران کرد که من اولین اجرای تلویزیونم،اونم هرشب، اون هم به صورت زنده از انتهای خیابان الوند ساختمان شبکه ی دو رفتم و با خوشحالی و #بغض روبه دوربین گفتم

(سلام به روی ماهتون نازنین مردم ایران)

بعد از اولین برنامه باشهرام رفتم دم درخوابگاه تا یادم نره ازکجا به کجا رسیدم. “

سادات قطبی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/setareh_sadat_ghotbi/?hl=en

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا