ستاره معصومی همسر مهدی قائدی کیست؟ + اینستاگرام

توضیحاتی درباره ستاره معصومی ، همسر مهدی قائدی ، بازیکن باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس در این مطلب خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مهدی قائدی که این روزها در ار‌دوی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به سر می برد، پس از بردن تیم عراق با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود و نوشتن جمله ی ” من دلم تنگه خیلی برات ستاره جان ” ابراز دلتنگی نسبت به همسر خود را اعلام کرد!

براساس بعضی اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد ستاره معصومی ، همسر مهدی قائدی از او بزرگ تر است! بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که ستاره معصومی ، همسر مهدی قائدی ۷ سال از او بزرگ تر می باشد و متولد ۱۳۷۰ شمسی (متولد ۱۰ بهمن) است؛ در صورتی که مهدی قائدی متولد سال ۱۳۷۷ شمسی است!

مهدی قائدی ۹ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی و در سن ۲۱ سالگی با انتشار عکس های عروسی، رسما ازدواج خود را رسانه ای کرد!

درباره حضور مهدی قائدی در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران

بد نیست بدانید مهدی قائدی ، بازیکن باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس متولد ۱۴ آذر ماه سال ۱۳۷۷ شمسی در بوشهر می باشد. درباره سابقه حضور وی در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بد نیست بدانید وی به تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷ میلادی، تحت مدیریت امیر حسین پیروانی دعوت شد. مهدی قائدی پس از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران مقابل کاستاریکا، اولین مسابقه خود را در برابر زامبیا به میدان رفت و در این بازی ۱۸ دقیقه بازی کرد! او همچنین برای چند دقیقه در برابر پرتغال بازی کرد؛ اما مصدوم و از مسابقه خارج شد.

مهدی قائدی اولین بار در زمان دراگان اسکوچیچ به تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران دعوت شد و در شهریور ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در دقایق پایانی بازی برابر ازبکستان به میدان آمد تا بدین ترتیب اولین بازی ملی خود را انجام دهد! مهدی قائدی در آبان‌ ماه همان سال در دقایق پایانی برابر بوسنی هرزگوین به میدان رفت و موفق شد در دومین بازی ملی اولین گل ملی خود را به ثبت برساند و ایران آن بازی را ۲ بر ۰ برنده شود.

ستاره معصومی

مهدی قائدی در مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ میلادی (آسیا) در بازی ایران مقابل کامبوج که نتیجه بازی ۱۰-۰ به نفع ایران بود، موفق به زدن یک گل در این بازی شد!

ستاره معصومی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/setareh.masoumi

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا