سجاد اسماعیلی استندآپ کمدین برنامه عصر جدید کیست؟ + دانلود اجرای سجاد اسماعیلی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره سجاد اسماعیلی استندآپ کمدین برنامه عصر جدید خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سجاد اسماعیلی ، بازیگر سینما و تلویزیون و متولد شهر یزد در آثاری همچون فیلم سینمایی مادری به کارگردانی رقیه توکلی فعالیت داشته است.

فیلم سینمایی مادری اولین فیلم سینمایی رقیه توکلی در مقام کارگردانی است که با تهیه‌ کنندگی سیاوش حقیقی ، محصول سال ۱۳۹۵ شمسی می باشد. داستان  فیلم سینمایی مادری درباره زندگی دو خواهر است که به تنهایی در شهر یزد با یکدیگر زندگی می ‌کنند؛ با این تفاوت که یکی عشق خود را رها کرده است و دیگر عشق وی او را رها کرده ‌است. آن‌ ها یک تنه روبروی مشکلات و مسائلی که سر راه دارند، ایستادگی می ‌کنند و حرکتی رو به جلو دارند تا اینکه…

سجاد اسماعیلی توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خود را میان مخاطبان سینما مطرح کند و با بازی در کنار بازیگرانی نظیر هانیه توسلی ، هومن سیدی ، نازنین بیاتی و ملیسا ذاکری شناخته شود.

اما سجاد اسماعیلی با حضور در فصل دوم برنامه استعدادیابی عصر جدید بیش از پیش شناخته شد! او توانست به مرحله ی دوم این رقابت راه یابد. در مرحله دوم از فصل دوم برنامه عصر جدید ، سجاد اسماعیلی به عنوان آخرین اجرای قسمت پنجم به روی صحنه رفت و تشویق مخاطبان را به همراه داشت. استندآپ کمدی ” بانمک ” به یاد پدربزرگ ‌های یزدی که توی ” شیرینی “، یه پا قطاب و باقلوا هستن!

جالب است بدانید او خود را در اینستاگرام به عنوان سفیر هنر یزد ، بهترین بازیگری کودک (داوری یونیسف) ، بهترین بازیگری جشنواره کودک سال ۱۳۹۷ شمسی و همچنین داور جشنواره بین‌المللی قصه گویی معرفی می کند!

سجاد اسماعیلی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/sajjad_esmaeiili/?hl=en

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا