سرنوشت هاشم در فصل سوم سریال از سرنوشت چه می شود؟

سریال از سرنوشت حساس‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. فصل دوم پایان ماجرای زندگی هاشم و سهراب نیست و باید برای اتفاقات مهم‌تر منتظر فصل سوم بمانیم. اتفاقاتی که ممکن است مسیر زندگی این دو جوان را به طور کامل تغییر بدهد.

فصل سوم سریال از سرنوشت شاید از فصل دوم آن هم جذاب‌تر و پرماجراتر باشد. مخصوصا با عکس‌هایی که منتشر شده و نشان می‌دهد هاشم به زندان می‌افتد و سهراب با او دعوای سختی می‌کند.

شخصیت‌های اصلی فصل سوم سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت از ابتدا قرار بود در سه فصل ساخته و پخش شود. فصل اول به کودکی هاشم و سهراب می‌پرداخت، فصل دوم دوران نوجوانی و فصل سوم سال‌های جوانی این دو را نشان می‌دهد. نغمه و آرزو نیز در فصل سوم سریال از سرنوشت حضور دارند و همین امر نشان می‌داد هاشم با بازی دارا حیایی همچنان به دنبال ازدواج با نغمه با بازی فاطمیا بهارمست است و سهراب با بازی کیسان دیباج نیز همچنان با آرزو که نقش او را مرضیه موسوی بازی می‌کند در کشمکش است و شاید شاهد ازدواج سهراب و آرزو باشیم.

البته در فصل سوم شخصیت‌های تازه‌ای نیز به داستان اضافه می‌شوند اما باز هم داستان اصلی حول محور همین شخصیت‌ها می‌چرخد.

فصل سه سریال از سرنوشت ۲۰ قسمت است و  محمدرضا خردمندان آن را کارگردانی کرده است.

عکس بالا صحنه‌ای از فصل سوم سریال از سرنوشت است که در آن هاشم را با لباس زندان نشان می‌دهد. همین عکس کنجکاوی‌ها را بسیار بیشتر می‌کند. او به چرمی دستگیر شده است؟ آیا گنهکار است؟ آیا گرفتار یک توطئه شده است؟

هاشم و سهراب در فصل سوم به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌اند اما آیا زندانی شدن هاشم پایانی بر رویاهای او است یا این‌که آزاد می‌شود؟

۴ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
امیرعباس
امیرعباس
3 سال قبل

باسلام. چرا مثل تبلیغات دروغ وفریبکار موسساتی مثل حرف آخر که به دروغ تبلیغ نفرات کنکور را میکنند وفکر میکنند مردم مثل خودشان نفهم هستند شماهم برای تبلیغ بازیگران را دستاویز خود میکنید واینکار جز خراب کردن وجهه بازیگر چیزی درمیان مردم ندارد.

دکمه بازگشت به بالا