سروش فرهمند خواننده خوش صدا برنامه عصر جدید کیست؟ + عکس

سروش فرهمند با حضور در برنامه عصر جدید همه را غافلگیر کرده و نشان داده بسیار با استعداد است.سروش فرهمند خواننده خوش صدایی است که استعدادش در برنامه عصر جدید کشف شد و نشان داد در این هنر بسیار توانا است. سروش فرهمند آبان ماهی است. او ۲۸ سال دارد و در خانواده‌ای متوسط زندگی می‌کند. تیپ و ظاهر او به گونه‌ای است که برخی‌ها گمان می‌کردند این جوان خواننده‌ای پولدار دارد در حالی که اصلا این طور نیست. سروش در محله سی متری جی تهران به دنیا آمد و در حال حاضر نیز ساکن خیابان اسکندری جنوبی است.

انصراف سروش فرهمند از دانشگاه

سروش فرهمند که عشق به موسیقی به بخشی از وجود او تبدیل شده است در کنکور دانشگاه آزار در رشته نرم افزار قبول شد و در حالی‌که می‌توانست با اتمام این رشته و دریافت مدرک مهندسی زندگی تازه‌ای را برای خودش رقم بزند در ترم چهارم به این نتیجه رسید که اهل این کار نیست و از دانشگاه انصراف داد.

اشتغال در کارهای مختلف

سروش فرهمند از ۱۳ سال پیش وارد بازار کار شد. او در این مدت مشاغل مختلفی را تجربه کرده است. مدتی فروشنده بود. مدیر تولید شد. در حراست کار کرد. مدیر تشریفات بود و در نهایت راننده تاکسی اینترنتی شد و زمانی که پا روی صحنه عصر جدید گذاشت در همین شغل مشغول بود اما بعد از اجرا در مرحله اول دیگر رانندگی نکرد. یکی از دلایلش شیوع کگرونا بود و مادر او با ادامه شغل پسرش مخالفت کرد.

فروش ماشین به عشق موسیقی

سروش فرهمند برای موسیقی هزینه‌های زیادی کرده است. او خودروی خود را فروخت تا بتواند یکی از آهنگ‌هایش را در فضای مجازی پخش کند. خودش می‌گوید بعد از فروش ماشین ناگهان قیمت‌ها بالا رفت و او دیگر نتوانست آن خودرو را بخرد. دکتر سید بشیر حسینی، داور عصر جدید، درواکنش به این کار شروع گفت: کسی که حاضر است برای علاقه‌اش تا این حد هزینه کند، آینده‌دار خواهد بود. سروش امیدوار است بعد از شهرت در برنامه عصر جدید بتواند در کارش پیشرفت کند. او می‌گوید بعد از اجرای اولش با واکنش‌های مثبت زیادی مواجه شد و تمامی دوستان قدیم و جدید با او تماس گرفتند و حتی مادرش به خاطر تماس‌های پیاپی و پیام‌های تبریک در شب پخش برنامه نتوانست بخوابد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا