سریال جایگزین احضار شبکه یک چیست؟

سریال زیرخاکی قرار است فصل دوم داشته باشد و برای عید فطر ، فصل دوم زیر خاکی را روی آنتن خواهیم داشت. فصل اول زیرخاکی ، سریالی که در ژانر کمدی و طنز در تلویزیون طرفداران زیادی را به دنبال داشت . زیرخاکی با بازی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی و بازیگر خردسال و هنرمند رایان سرلک در تلویزیون تماشاچی را برای ساعتی غرق در خنده می کرد .

کارگردانی زیرخاکی را جلیل سامان و تهیه گنندگی آن را رضا نصیری نیا برعهده داشتند و این سریال ، یک سریال رمضانی بود که در ایام ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

پس از پایان فصل اول سریال زیرخاکی مدیرگروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم مدعی شد که سریال زیرخاکی فصل دوم خواهد داشت.

آبان ماه سال جاری بود که جلیل سامان کارگردان این سریال ، از آغاز فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی زیرخاکی خبر داد و با توجه به شیوع ویروس کرونا از مردم خواست که دعا کنند تا بتوانند بدون مشکل این سریال را وارد مرحله تولید کنند.

زیرخاکی 2

بازیگران سریال زیرخاکی ۲

لیست اسامی سریال زیرخاکی ۲ رسانه ای نشده است . اما به نظر می رسد پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی و هادی حجازی فر همچنان در سریال زیرخاکی ۲ همکاری خواهند کرد . در فصل اول علاوه بر این بازیگران ، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری و اصغر نقی‌زاده نقش های کلیدی را داشتند.

اخیرا گفته شده بود که بخشی از سریال زیر خاکی ۲ در ترکیه فیلمبرداری خواهد شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور ، مرزها بسته و فیلمبرداری متوقف شد.

در فصل اول سریال زیرخاکی ، نقش اول سریال را پژمان جمشیدی به عهده داشت که در کنار ژاله صامتی زوج منحصر به فردی را تشکیل داده بودند.

فصل دوم زیرخاکی

داستان سریال زیرخاکی ۲

به نظر می رسد داستان سریال زیرخاکی ۲ ادامه ی فصل قبل این مجموعه باشد.

خلاصه داستان سریال زیرخاکی ( فصل اول ) در مورد مردی بود که برای پیدا کردن زیرخاکی و عتیقه درگیر ماجراهایی شد.

زمان پخش سریال زیر خاکی ۲

سریال «زیرخاکی ۲» از عید سعید فطر روی آنتن شبکه یک می‌رود. . ساعت پخش سریال زیرخاکی ۲ به زودی اعلام خواهد شد.

سریال زیرخاکی ۲ : زمان پخش / خلاصه داستان و بازیگران زیرخاکی ۲

بعد از به اتمام رسیدن سریال احضار ، سریال پربیننده ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۰، اینبار نوبت به سریال بعد از آزادی میرسد که در قاب تلویزیون پخش شود. این سریال به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سعید سعدی ساخته شده است. بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند عبارتنداز؛ خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر،‌ رامین سیار دشتی و… .

سریال بعد از آزادی
جایگزین سریال احضار

خلاصه داستان سریال بعد از آزادی

سریال بعد از آزادی روایتگر زندگی خانواده ای در دوران جنگ است در خلاصه داستان آن آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌کرد و بنزین جا به جا می کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا