سریال جایگزین شاهرگ شبکه ۲ چیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره سریال جایگزین سریال شاهرگ شبکه ۲ صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال شاهرگ به کارگردانی سیدجلال اشکذری که از ۷ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به روی آنتن رفته بود، سرانجام به پایان رسید.

سریال مرضیه

این سریال تلویزیونی به روایت داستانی پرچالش از دهه ۶۰ شمسی پرداخت! بازیگرانی که در سریال شاهرگ به نقش آفرینی پرداختند عبارتند از حسین پاکدل ، نیما رئیسی ، عباس غزالی ، مهدی سلوکی ، سیروس گرجستانی ، فریده سپاه منصور ، مسعود فروتن ، امید روحانی ، عطا عمرانی، محسن بهرامی ، افسانه کمالی ، سید مریم موسویان ، حلیمه سعیدی ، فریده دریامج ، سوسن مقصودلو و با حضور سام قریبیان ، سید جواد هاشمی، آزاده زارعی و سپیده خداوردی.

اما همراه با پایان پخش این سریال تلوبزیونی، شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از روز شنبه ۲۵ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، سریال مرضیه را به کارگردانی فلورا سام و به تهیه ‌کنندگی زنده یاد مجید اوجی و با هنرمندی زنده یاد ماه چهره خلیلی و با داستانی اجتماعی را روانه آنتن می کند.

سریال مرضیه روایتی از داستان های روز جامعه را با بازی داریوش ارجمند ، گوهر خیراندیش ، ماه چهره خلیلی ، امیرحسین صدیق ، مجید مظفری ، پژمان بازغی ، علی اوجی ، حسن زارعی ، نیلوفر شهیدی ، شیوا خسرومهر ، مختار سائقی و … را به تصویر می کشد.

در خلاصه داستان این سریال این چنین آمده است: ” مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می شود. انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می ‌زند و… “

زنده یاد ماه چهره خلیلی نیز در شخصیت مرضیه به عنوان نقش اصلی این سریال ، یک بازی به یادماندنی از خود بر جای گذاشته است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا