سریال جشن سربرون چند قسمت است؟

سریال جشن سربرون به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه کنندگی حسن نجاریان به حوادث اواخر دوره قاجاریه خواهد پرداخت .تیم تهیه کننده سریال را منصور براهیمی، عبدالرسول گلبن و مجتبی راعی تشکیل می دهند . این سریال قرار است در سه فصل تهیه و پخش شود .

سریال جشن سربرون محتوایی تاریخی داشته و مربوط به دوران قاجاریه است و ضبط آن در یکی از شهرستان های ایران انجام شده است .

این سریال ملودرام بوده و به مسائل و اتفاقات اواخر دوره قاجاریه می پردازد . داستان این سریال مربوط به رویدادهای بین چند خان و چند رعیت بوده است .

مجتبی راعی می گوید که این سریال بر اساس واقعیت نوشته شده و مدتها در استان فارس در مورد آن به تحقیق و بررسی پرداخته است . اما به دلیل اینکه قومی در این میان دچار سوءتفاهم نشوود این سریال را با تخیل درآمیخته و بازیگران در این سریال بدون لهجه بازی خواهند کرد.

خلاصه داستان سریال جشن سربرون

خلاصه داستان سریال جشن سربرون از این قرار است که :
بهادر کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه سرخو رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسر عموش درآید.

بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت میکند. زخم های کهنه سرباز میکنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت میکنند. درگیری ابعاد بزرگتری می یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می کند.

سریال جشن سربرون چند قسمت است ؟

این سریال ۴۲ قسمت دارد و برای پخش در سال ۱۴۰۰ آماده می شود .

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا