سریال خاتون چند قسمت است؟

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان مجموعه ای است که همه ملزومات را برای جذاب و تماشایی بودن دارا است؛ از داستان و بستر تاریخی که وقایع در آن رخ می دهد تا بازی بازیگران.

سریال خاتون

سال ۱۳۲۰ در تاریخ ایران سالی مهم محسوب می شود. اگرچه ایران در جنگ جهانی دوم اعلام بی طرفی کرده بود اما متفقین وارد کشور شدند و حوادث زیادی به دنبال آن رخ داد. این برهه تاریخی هرچند بسیار مهم و اثرگذار است کمتر بر پرده سینما یا در قاب تلویزیون به تصویر کشیده شده است. شاید یکی از دلایل آن سختی ساخت اثر تاریخی باشد اما حالا تینا پاکروان در اولین تجربه سریال سازی خود سراغ این دوره رفته و داستانی عاشقانه را روایت می کند. پیش از این سریال شهرزاد نیز روایتگر ماجرایی عاشقانه و تاریخی بود که وقایع آن به کودتای ۲۸ مرداد و پس از آن می پرداخت.

پاکروان در به تصویر کشیدن آن سال ها دقت عمل زیادی به خرج داده، از دکور و طراحی صحنه و طراحی لباس تا نوع روابط آدم ها و فضای اجتماعی.

از سوی دیگر در این مجموعه ما شاهد هستیم نگار جواهریان نقش اصلی یعنی شخصیت خاتون را برعهده دارد. جواهریان بازیگری است که کم کار می کند اما هر گاه جلوی دوربین می رود می توان شاهد اتفاقی جذاب بود. این ویژگی درباره اشکان خطیبی دیگر بازیگر سریال خاتون نیز صادق است.

نکته مهم دیگری که بر ارزشمند بودن سریال خاتون مهر تایید می زد دیدن اسم کیهان کلهر در تیتراژ آن است. کلهر موسیقی این سریال را ساخته و نام آن را روزی روزگاری، ایران گذاشته است. شاید بد نباشد بدانید این موسیقی در پراگ ضبط شده است.

سریال خاتون چند قسمت است؟

تا به حال خبری رسمی درباره تعداد قسمت های سریال خاتون منتشر نشده است اما برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که این سریال در ۱۵ یا ۱۶ قسمت پخش شود. همچنین این مجموعه فعلا قرار است همین یک فصل را داشته باشد و از فصل دوم آن خبری نیست.

سریال خاتون چند شنبه ها پخش می شود؟

سریال خاتون به صورت اختصاصی از نماوا پخش می شود و اگر می خواهید آن را دنبال کنید می توانید هر دوشنبه ساعت ۸ شب منتظر آن باشید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا