سریال سامو بندری چند قسمت است؟ + بازیگران سریال سامو بندری

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره تعداد قسمت های سریال سامو بندری و همچنین بازیگران سریال سامو بندری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال سامو بندری به کارگردانی ابراهیم فروزش و به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی بعد از سریال بچه مهندس به شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می ‌آید. تدوین این پروژه ی تلویزیونی توسط سعید یاسی پور در حال انجام است.

سامو بندری به کارگردانی ابراهیم فروزش و به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی ، با قصه ای که با فضای جنوب کشور همخوانی دارد برای پخش آماده شده است. تصویربرداری این پروژه ی تلویزیونی سال گذشته در بوشهر انجام شد. سامو بندری روایتگر داستانی از پسر یک ناخدای بوشهری است که درگیر ماجراهایی متعدد می شود و…

سامو بندری در ۱۳ قسمت تولید و برای پخش آماده می شود؛ لازم به بیان است پیش از این قرار بود این پروژه ی تلویزیونی در پنج فصل هفت قسمتی و در ۳۵ قسمت ساخته شود.

در خلاصه داستان این سریال تلویزیونی این چنین آمده است:

سامو تنها پسر ناخدا صبور، نوجوان بندری، باهوش، پر شر و شور و ماجراجوست. او درگیر اتفاق‏ هایی پیچیده و عجیب می‏ شود و خانواده و دوستانش هم درگیر ماجرا های خودش می‏ کند. نیت او در هر ماجرا پاک و صادقانه است، اما ناخواسته باعث بر هم زدن آن بندر کوچک می‏ شود و برای خود و اطرافیان خود دردسرساز می‏ شود…

بازیگران سریال سامو بندری

حسن پورشیرازی ، مائده طهماسبی ، مهدی فقیه و علی اوسیوند از جمله بازیگران این مجموعه و باقی بازیگران از هنرمندان بومی جنوب کشور هستند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا