سمیرا زرگری کیست؟ + واکنش سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان به خبر ممنوع الخروج شدن توسط همسرش

در این مطلب از جدلیاب، توضیحاتی درباره سمیرا زرگری ، سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان و ماجرای ممنوع الخروج شدن توسط همسرش و همچنین واکنش وی به این خبر خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چندی پیش باخبر شدیم سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان توسط همسر خود ممنوع الخروج شده است!

تیم ملی اسکی آلپاین جمهوری اسلامی ایران با ترکیب پوریا ساوه‌ شمشکی، سیدمرتضی جعفری، بهنام کیاشمشکی، نیما بها عاطفه احمدی، مرجان کلهر، فروغ عباسی و صدف ساوه‌ شمشکی و با سرمربیگری باقر کلهر عازم رقابت ‌های قهرمانی جهان شدند. پژمان مزینانی، سرپرست کمیته اسکی آلپاین در این مسابقات به عنوان سرپرست کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران حضور دارد.

با توجه به همه ‌گیری ویروس کرونا و قوانین سختگیرانه کشور میزبان، تیم ملی اسکی جمهوری اسلامی ایران پس از رسیدن به محل مسابقات فرصت بسیار محدودی برای تمرین و آشنایی با شرایط مسابقات دارد. رقابت‌ ها از روز ۳۰ بهمن آغاز و تا ۳ اسفند ادامه پیدا می ‌کند.

آنچه در این میان خبرساز شد، غیبت سمیرا زرگری ، مربی تیم ملی اسکی آلپاین زنان جمهوری اسلامی ایران بود. چندی پیش رسانه ‌ها از ممنوع ‌الخروجی زرگری به خاطر عدم اجازه همسر وی نوشتند. روزنامه شرق در این رابطه نوشت:

ماجرای ممنوع‌الخروجی سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان نیز مثل موارد قبلی به اختلاف ‌های خانوادگی بر می‌ گردد.» 

طبق اعلام فدراسیون اسکی در نبود خانم سمیرا زرگری ، مرجان کلهر که یکی از ملی‌ پوشان به حساب می ‌آید قرار است مسئولیت فنی تیم را برعهده بگیرد. آنچه به گوش رسیده است این است که مدیران فدراسیون اسکی تلاش خود را تا لحظه آخر برای اعزام سرمربی تیم به کار بستند اما موفق نشدند!

موضوع ممنوع ‌الخروج‌ شدن زنان ورزشکار ایرانی از سوی همسران خود دوباره خبرساز شده است! این ‌بار خبر مربوط به سمیرا زرگری است؛ سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان که اجازه خروج از کشور را ندارد. این تیم بامداد دیروز در حالی برای شرکت در رقابت‌ های جهانی، تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرد که سمیرا زرگری نتوانست به دلیل ممنوع ‌الخروج ‌بودن، شاگردان خود را همراهی کند!

اینکه مشکل سمیرا زرگری چه بوده است که ممنوع ‌الخروج شده است، هنوز به‌ طور دقیق اعلام نشده است و فدراسیون اسکی هم توضیحی در این خصوص نداده است! پیگیری ‌ها نشان داد که ماجرای ممنوع ‌الخروجی سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان جمهوری اسلامی ایران نیز مثل موارد قبلی به اختلاف‌ های خانوادگی بر می ‌گردد.

سمیرا زرگری که از اعزام باز مانده است و طبق گفته خود، هم اکنون در شمشک حضور دارد ضمن تایید تلویحی ممنوع‌ الخروجی‌ خود در پاسخ به سوال در رابطه با اتفاقات رخ داده، گفت: نمی ‌خواهم مسائل شخصی و خانوادگی ‌ام بازگو بشود. منتظرم ببینم بعد از مسابقات جهانی آیا همچنان سرمربی تیم ملی برای رقابت‌ های المپیک باقی می ‌مانم یا نه و آن وقت صحبت خواهم کرد.

اما وی به تازگی در صفحه شخصی خود نوشته است:

روزها، ماه‌ ها و سال‌ هاست که شغل من از طرف شوهرم مسخره می ‌شود. شوهری که آمریکا به دنیا آمده و در ایران هم بزرگ نشده است. دلایل دیگر ممنوع ‌الخروجی را هم خواهم گفت.

سمیرا زرگری همچنین خطاب به مسئولان نوشته است:

فقط به حمایت مسئولان محترم نیاز دارم چون سال‌ هاست برای پرچم کشورم زحمت کشیده‌ ام و عاشق کشورم هستم.

سمیرا زرگری متولد ۳ آوریل سال ۱۹۸۳ میلادی، ورزشکار زن در رشته اسکی آلپاین و سرمربی تیم ملی اسکی بانوان آلپاین جمهوری اسلامی ایران است. سمیرا زرگری در سال ۲۰۰۷ میلادی و مسابقات قهرمانی ایران (اسکی آلپاین) قهرمان شد. همچنین وی سه سال قهرمانی لیگ آلپاین ایران در رشته اسلالوم، کسب اولین فیس پوینت زیر ۱۲۰ اسلالوم بانوان ایران در سال ۲۰۰۷ میلادی، اولین سرمربی زن ایرانی در رشته آلپاین در مسابقات المپیک جوانان لوزان سوئیس ۲۰۲۰ میلادی، اولین بانوی ایرانی طراح مسابقات بین المللی در ایران، ترکیه و ژاپن و همچنین اولین بانوی سر داور در مسابقات بین المللی را در کارنامه دارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا