بیوگرافی کامل سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر نقش فلورا در سریال سرجوخه

سریال سرجوخه علاوه بر هنرمندان ایرانی از چند بازیگر خارجی نیز استفاده کردند که سوتلانا سوپیلنیاک با نقش فلورا در آن، به شهرت بیشتری دست یافته است. سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی حسین امیرجهانی یکی از مجحموعه های جدید تلویزیون است که مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته است. این مجموعه با تم اجتماعی و جاسوسی ، داستان متفاوتی را با حضور بازیگران مطرح و هنرمندان نوظهور روایت می کند.

سوتلانا سوپیلنیاک

سوتلانا سوپیلنیاک

سوتلانا سوپیلنیاک کیست؟

سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اهل کشور اوکراین  و متولد دهه ۷۰ هجری شمسی است. او دانشجوی ادبیات فارسی در کشور خود بوده و به همین دلیل تسلط بیشتری به زبان فارسی دارد. سوتلانا سوپیلنیاک علاقه زیادی به ایران داشته و بارهای به این کشور سفر کرده است. این بانوی هنرمند به دلیل علاقه به حرفه بازیگری وارد این رشته از هنر شده و با توجه به ارتباط زیاد خود با ایرانیان مقیم اوکراین، مورد توجه کارگردانان ایرانی قرار گرفت. او فعالیت حرفه ای خود را با فیلم ماهور به کارگردانی مجید نیامراد و تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان آغاز کرده و در این فیلم با روزبه حصاری و لاله اسکندری به هنرمندی پرداخت. او با حضور در این فیلم وارد سینمای ایران شده و اولین تجربه بازیگری خود را به نمایش گذاشت.

سوتلانا سوپیلنیاک در دومین تجربه هنری خود در ایران، بازیگر نقش فلورا در سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی شد. سریال سرجوخه با مضمون امنیتی و جاسوسی، از پائیز  سال گذشته کلید خورده و بازیگرانی همچونآرش آصفی ، حمیدرضا محمدی ، سامان صفاری ، نیلوفر کوخانی ، نازنین کیوانی ، قربان نجفی ، عبدالرضا نصاری ، علی اوسیوند ، حبیب دهقان نسب ، علیرضا جلالی تبار ، پیام احمدی نیا ، افسانه کمالی و نیلوفر شهیدی نقش آفرینی می کنند.

برخی از قسمت های سریال سرجوخه در خارج از کشور تصویربرداری شده است. سرجوخه داستان دو شخصیت را روایت می کند که برای رسیدن به عشق خود، دست به کارهای مختلفی زده و در دام سایت های شرط بندی گرفتار می شوند.

همانطور که از صفحه اینستاگرام او مشخص است ازدواج نکرده و مجرد می باشد. سوتلانا سوپیلنیاک علاوه بر بازیگری مجری و گوینده برنامه اینترنتی کافه کیو است که به صورت اینترنتی در روزهای پنج شنبه منتشر می شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا