سپیده خداوردی بازیگر نقش نرگس در سریال خانه امن کیست؟ + عکس

سپیده خداوردی ،بازیگر و موسیقی دان و شاعر کشورمان بعد از سریال های شاهرگ و ترور خاموش با مجموعه خانه امن در تلویزیون حضور دارد و در این سریال در نقش نرگس خواهر کمال هنرنمایی کرده است. سپیده خداوردی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران می باشد. وی دارای مدرک ادبیات نمایشی و کارگردانی از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد که اسمش سانیار است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۹ با بازی در مجموعه بچه های خیابان ساخته همایون اسعدیان آغاز نمود. وی با حضور در سریال از یادرفته و آوای باران توانست به خوبی شناخته شود. گفتنی است سپیده خداوردی از بازیگران پرکار این روزهای تلویزیون است که بعد از بازی در سریال ترور خاموش بار دیگر در خانه امن با احمد معظمی همکاری کرد.

نرگس سریال خانه امن

سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری می باشد که کمال و افشین با بازی حمیدرضا پگاه و امین زندگانی دو مامور امنیتی هستند که یکی از آنها مسئول تیم ضد تروریستی و دیگر مسئول مبارزه با مفاسد اقتصادی است و سپیده خداوردی در این سریال ایفاگر نقش نرگس خواهر کمال ( حمیدرضا پگاه) است. مجموعه تلویزیونی خانه امن» درون مایه ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. حسین تراب نژاد بر اساس پرونده های واقعی، فیلمنامه سریال را نوشته و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه است.

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگول طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

«خانه امن» سریالی استراتژیک است که مباحث کلان و مهمی چون سیاست های بین المللی ایران را دربرمی گیرد. این سریال همچنین تبیین کننده سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما، ایران است.

«خانه امن» داستان خانواده ماموران امنیتی را دراماتیزه کرده و چالش های آنها را به تصویر کشیده است. این سریال از تولیدات گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم است که جزو آثار پرلوکیشن تلویزیون محسوب می‌ شود. سریال در شهرهای مختلف تصویربرداری شده و بخشی از آن در خارج از کشور به سرانجام رسیده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا