سکانس جنجالی و منشوری سینا مهراد در سریال آقازاده + ویدئو

سینا مهراد بازیگر نقش حامد تهرانی در سریال خانگی آقازاده می باشد که پیش از این در سریال پدر به چهره ای معروف تبدیل شد اینبار در نقش یک آقازاده مقید به اصول اسلامی و متدین بازی کرده است .

سکانس جنجالی و منشوری سینا مهراد در سریال آقازاده + ویدئو

در این مطلب سکانس جنجالی و منشوری سینا مهراد که همراه با لعیا زنگنه سر و صدا کرده از نظر می گذرانیم .

سکانس جنجالی و منشوری سینا مهراد

ویدئوی سکانس جنجالی و منشوری سینا مهراد

این سریال در ۲۴ قسمت ساخته و در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی حامد عنقا ( گروه تهیه سریال پدر) توزیع می شود که داستان یک آقازاده به نام نیما است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مامور به نام حامد که او هم یک آقازاده است البته با خصوصیاتی کاملا مخالف تلاش می کند تا دست نیما را رو کند. اما درست شب عروسی اش با حقایقی روبرو می شود که زندگی اش را درگیر می کند …

امین تارخ،  مهدی سلطانی،  امین حیایی، پردیس پورعابدینی، کامبیز دیرباز،  جمشید هاشم پور، امیر آقایی،  نیکی کریمی،  لعیا زنگنه،  ثریا قاسمی،  مسعود فروتن،  دیبا زاهدی،  سامیه لک،  سعید داخ،  روزبه معینی و محمدحسین لطیفی نیز دیگر بازیگران سریال آقازاده هستند.

بیوگرافی سینا مهراد

سینا سهیلی که نام هنری مهراد را برای خود برگزیده است در ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۰ در تهران متولد شد. او فرزند کارگردان مشهور کشورمان سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و دو خواهر به نام های صبا و سارا دارد. جالب است بدانید هر چهار فرزند سعید سهیلی در دنیای هنر مشغول هستند . ساعد سهیلی برادر سینا مهراد متاهل است و با گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده در سریال کیمیا ازدواج کرده است . او هنوز ازدواج نکرده و متاهل نمی باشد، درباره ازدواجش اینگونه میگوید فعلا تصمیمی برای مزدوج شدن ندارم و میخوام کار فیلمسازی کنم و تمرکزم را بر روی بازیگری بگذارم .

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا