سیاوش اسعدی کیست؟ + جزئیات ادعای عجیب ریحانه پارسا درباره سیاوش اسعدی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره سیاوش اسعدی و ادعای عجیب ریحانه پارسا درباره این کارگردان سینما خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ریحانه پارسا ، بازیگر سینما و تلویزیون که یک سالی است به کشور ترکیه مهاجرت کرده است و در این مدت حرف های عجیب و غریب زیادی را در اینستاگرام مطرح کرده است، چندی پیش ادعا کرده بود که در ۱۶ سالگی مورد تجاوز قرار گرفت! لازم به بیان است گمان می رود هدف وی از این جنجال ها، دیده شدن بیشتر و جذب فالوور است!

ریحانه پارسا در این باره در یک پست اینستاگرامی نوشت:

۱۶ سالم بود که برای بار اول به من تجاوز شد! از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من را بیشتر نشان میداد. آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق طرف مقابل تلقی کردم. به اصرار خودِ فرد رابطه ما از دور به صورت تلفنی چند شب در هفته حفظ شد. در تمام طول دو سال من از ترسی که به جان و تنم افتاده بود از خانه بیرون نیامدم و هر چیزی را بهانه می کردم برای خانه نشینی؛ و دل خوش به تماس های آن شخص؛ به خودم آمدم ۲ سال گذشته بود و من باید تسلیم این تعرض که حقیقتاً صورت گرفته بود می شدم!

اکنون ۵ سالی از آن نیمه شب می گذرد و من امروز بعد از این همه سال به حقیقتِ تاریکِ رخداده در نقطه ایی از زندگیم خیره شدم؛ برای بار هزارم با خودم تکرار می کنم:( (قبول واقعیت نصف موفقیت است))… عادت به این نوع نوشتن نداشتم؛ «از شما می خواهم با خواندن نگاهِ شخصِ من به این موضوع، ((نگاهی به نقاط تاریک خود که نهان است بیندازید))!

اما ریحانه پارسا اکنون و پس از گذشت دو ماه دست به افشاگری تازه ای زده است! وی به تازگی در اینستاگرام خود نوشت:

بگذار حالا که مجنون خطاب می شوم بگذار حالا که هر بار فکر می کنم کجا، چی شد که من جهانم رو سرم خراب شد بگذار حالا که همه قرار است بگوییم بگویم: ME TO سیاوش اسعدی ۱۶ سالم بود و تو در نقش مردی شیفته روح و روان و جسم من رو به بازی گرفتی

50

مشخص نیست که این ادعای ریحانه پارسا چقدر صحت دارد! و از طرفی سیاوش اسعدی ، کارگردان و فیلم ‌نامه ‌نویس هم هنوز واکنشی به این ادعای عجیب ریحانه پارسا نشان نداده است.

اما شاید این سوال پیش آید که سیاوش اسعدی کیست؟

سیاوش اسعدی ، کارگردان و فیلم ‌نامه ‌نویس متولد ۲۳ مهر ماه سال ۱۳۶۲ شمسی می باشد. وی فارغ ‌التحصیل دوره عالی تلویزیون و عضو رسمی انجمن کارگردانان سینمای ایران و همچنین عضویت در انجمن رسمی تهیه‌ کنندگان سینمای ایران را در کارنامه خود دارد. از جمله فیلم ‌های سینمایی او می ‌توان به حوالی اتوبان ، جیب‌ بر ، خیابان جنوبی و درخونگاه اشاره کرد که در هنگام اکران با بازخورد بسیار خوب تماشاگران سینما همراه بود! و هر سه فیلم به عنوان فیلم‌ های برگزیده انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران انتخاب شدند.

لازم به بیان است سیاوش اسعدی که با نورا هاشمی ، تنها فرزند مهدی هاشمی و گلاب آدینه ازدواج کرده بود و صاحب یک فرزند پسر به نام اوستا است! اما این زوج چند سالی است که از هم جدا شده اند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا