سید محمد درویشی همسر سوم الهام چرخنده کیست؟ + بیوگرافی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره همسر سوم الهام چرخنده ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون خواهیم داشت! با ما همراه باشید.  الهام چرخنده ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز متولد ۴ تیر ماه سال ۱۳۵۷ شمسی در شهر کاشان با اصالتی بختیاری از طایفه هفت لنگ می باشد.

همسر سوم الهام چرخنده

بد نیست بدانید وی دانشجوی انصرافی رشته مهندسی معماری (پس از یک ترم تحصیل) است؛ فعالیت خود را از بازیگری شروع کرده است و سپس به سمت موسیقی و خوانندگی رفت!

الهام چرخنده بازیگری را با تئاتر ” شباشب ” آغاز کرد! سپس با معرفی همسر خود در سال ۱۳۷۵ شمسی، اولین تجربه حرفه ای خود را با فیلم سینمایی ” عروسی مهتاب ” به کارگردانی و نویسندگی خسرو ملکان بدست آورد. درخشش با فیلم سینمایی شب ” یلدا ” در سال ۱۳۸۰ شمسی چهره او را شناخته تر کرد.

اما درباره زندگی شخصی الهام چرخنده بد نیست بدانید وی از ازدواج اول خود که تاریخ آن اعلام نشده است، صاحب یک فرزند پسر به نام شایان است؛ که این ازدواج به طلاق و جدایی ختم شد.

او برای بار دوم در سال ۱۳۷۵ شمسی و وقتی ۱۸ سال سن داشت، با فرشید نوابی ، بازیگر سینما و تلویزیون که در آن ها هنگان ۱۹ سال سن داشت، ازدواج کرد که ثمره این زندگی هم یک فرزند به نام ارسطو می باشد.

الهام چرخنده در سال ۱۳۸۰ شمسی به همراه همسر خود اجرای یک شوی استعدادیابی در حوزه موسیقی را در شبکه ماهواره ای  مهاجر (انگلستان) برعهده داشت! این زوج به مدت ۸ سال در خارج از کشور با شرایط آزاد مشغول کار بودند.

در سال ۱۳۸۸ شمسی با ممنوع شدن فعالیت شبکه های ماهواره ای، به ایران بازگشت و در سال ۱۳۹۲ شمسی در نقش زیور با سریال آوای باران به شدت طعم شهرت را تجربه کرد!

با وجود اینکه در سال ۱۳۹۲ شمسی ، در سریال ” پروانه ” به کارگردانی جلیل سامان با همسر خود یعنی فرشید نوابی همبازی بود، اما چند هفته بعد و نزدیک عید نوروز همان سال خبر طلاق این دو  منتشر شد.

همسر سوم الهام چرخنده

در شهریور ماه سال ۱۳۹۶ شمسی ، الهام چرخنده با انتشار عکسی در اینستاگرام از دست خود که حلقه نامزدی دارد، خبر ازدواج سوم خود را اعلام کرد! همسر سوم الهام چرخنده، یک روحانی به نام سید محمد درویشی می باشد.

سید محمد درویشی و الهام چرخنده

بد نیست بدانید بدانید الهام چرخنده در یکی از سخنرانی‌ های خود گفت دوست ندارد که در قطعه ی هنرمندان، دفن شود!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا